Gata cu Suedia – trecem „garla” inapoi, la Helsingborg, spre Danemarca


Dupa cca 5 ore de mers, (Sofronica  odihnita, dupa cinci zile de repaus, timp in care ne-am folosit doar de metrou – fiind gratisa parcarea) ajungem la Helsingbourg. Aici ne despartim definitiv de Suedia  (cu regrete, unii) si vom pasi dupa doar cateva minute pe teritoriul Danemarcei , in Hensingor.

Dupa mai putin de 50 de km ajungem in Kopenhaga. Ne cazam repede, in jurul orei 16, central, rezervarea fiind facuta de acasa.

Plecam in oras.  Pentru ca nu ma descurc cu harta de la hotel,  Giocel ma rezolva … A vazut un indicator ce arata : CENTRU.

Ajungem curand dar dezamagirea nevestei este mare. Nu-i place !

Banuiesc cu nu-i place curatenia stradala care,  intradevar, cam lasa de dorit. In schimb eu constat ca -i plina de biserici cu turle impresionante. Nici nu sunt convins ca am vazut centrul-centrului … Daca stiti mai multe voi, lamuriti-ma !

Ce poti sa vezi in doua-trei ore…

Am renuntat la „Hop and Hop” pentru ca, am zis eu, e o prostie sa dai 28 de euro, de persoana, pentru cca doua-trei ore.

Totusi poze am facut,  cateva .



.

Posted on 05/06/2013, in CO, Concediu, Concediu vara 2012, Copenhaga. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

