O iesire, scurta, pe Jiet – Valea Jiului


De dimineata am stat in casa. Am asteptat, cea mai buna prietena a lui Ghiocel, pe Mari, la o cafea.  Venise in urbe pentru a-si lua ramas bun de la Genoveva, buna colega si prietena.

Vizita a fost umbrita de plecarea Genovevei dintre noi dar cu toate astea, ne-am cantarit (cum ne e obiceiul) am povestit vrute si nevrute.

Si pentru ca trebuia sa se imparta la multi, ne-a parasit destul de repede.

Fapt pentu care, desi nori grei se vedeau pe cer, am decis sa mancam la iarba verde. Pentru ca o ploaie era de asteptat ne-am deplasat, aici aproape, pe Jiet.

Am pus masa, am mancat, si-am facut nelipsitele poze. Cand imi savuram berea si ma apucasem de treburi gospodaresti (am vrut sa refac prinderile de la husele de pe scaunele lui Sofronel – croitorie curata- vrand s-o umilesc pe Ghiocel care nu putea asta decat acasa.  Bunica, saraca ar fi mandra de nepotul ei care dupa 50 de ani mai stie sa manuiasca acul si ata, lucru invatat de la dansa …) a inceput ploaia . O ploicica, care n-a facut decat sa ne sperie,  sa plecam.

Cateva poze dintr-un decor petru  care Bucurestenii, stiu eu care, ne invidiaza, le postez ca sa vedeti ca si noi avem o tara frumoasa …si nu numai atat, ci si … ce bine dam in poze .

 

Posted on 15/06/2013, in Cheile Jietului, Jiet, weekend. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Hmm, faci misto de bucurestenii care nu au astfel de peisaje? 🙂

Lasă un răspuns

