Noi am ales Scandline pentru traversare …


Povestea drumului din Berlin la Rostock , inclusiv traversarea Danemarcei am spus-o aici. Pentru a pastra insa cronologia lucrurilor, vreu sa va spun cateva lucruri despre traversare.

Noi am ales compania Scandline, inca de acasa, cand ne-am cumparat biletele cu 14 zile inainte pentru ca erau mai ieftine.

Am gresit la Berlin cand i-am dat GPS-ului,  drept destinatie, o strada din apropierea cheiului de imbarcare din Rostock – trebuia sa-i dau simplu Gedser-Danemarca.

Acest lucru ne-a facut sa pierdem poate chiar mai bine de o ora in Rostock cautand strada . Ce ma deranja mai tare  era ca ne indepartam tot timpul de  mare …

Intr-un tarziu ne hotaram sa-i dam Gedser-Danemarca si in nici 30 de minute ajungem in port undeva la 20 de km de Rostock. Aici primesc toate detaliile privind imbarcarea. Si pentru ca mai aveam o ora si jumatate pana la plecarea vaporului, si imbarcarea se facea cu doar 30 de minute inainte , ne intoarcem in oras pentru o scurta vizita.

Posted on 23/06/2013, in Concediu, concediu vara 2013, Rostock. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

