Deci se poate !


Ma contraziceam cu colegii zilele acestea privitor la o saltea de 100/190 cm. Ei spuneau ca nu incape in Sofronel si prin urmare n-o pot transporta cu el, eu … bineinteles contrariul.

Si pentru ca obiectul cu pricina se gasea la Dedeman, in Alba Iulia,  a trebuit si transportat  cca 125 de km.

Ca lucrurile sa fie clare am luat doua saltele,nu una ( una de 100/190 si o a doua de 140/200 cm) pe care  pana la urma le-am  inghesuit  in Sofronel si le-am dus pana acasa. Unde mai pui ca am si inchis porbagajul pe motiv ca pe  Ghiocel ar fi deranjat-o sa-i piuie alarma pana acasa  (ea nu stia ca dupa doua minute se  opreste).

Doua  lucruri trebuie insa  sa mentionez :

1. Salteaua de 140/200 cm era in vid, facuta sul;

2. Nu am avut o pozitie prea comoda la condus. Cu coatele ma sprijineam de volan,  corpul imi era  inclinat in spre inainte, atat de inainte incat  nu puteam deschide parasolarul ca-mi lovea capul,  viteza medie insa, buna,  81 km/h.

Concluzia : Deci se poate … nu una, chiar doua  ! 

Si pentru ca,  poate nu ma credeti cam asa au aratat lucrurile :


PS. Cred ca e de prisos sa va spun ca in porbagaj mai aveam, doua scaune piante, un pat si o masa, plus alte maruntisuri.

Directore, Citroenul e masina tare , ti-o recomand !

Posted on 30/06/2013, in Alba Iulia, Dedeman, saltele. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

