Au mai trecut 10 ani…


Intalnirea de 40 de ani de la terminarea liceului Elena Ghiba Birta – Arad a trecut …

Viata trece peste noi, nemiloasa !

Mi-am dorit mult sa-mi revad colegii dupa zece ani,  dar pe multi , dupa chiar 40.

Nu toti am gandit la fel, nu toti am constientizat ca poate este ultima noastra intalnire …

Pacat ca au pierdut ocazia sa se intalneasca cu colegi , care multi dintre ei , au venit de peste mari si tari, Costica Brad din Montreal, Canada, Ghiuri Grumaz,  Hordean Mircea si Darlea din  Germania…. si-mi cer scuze pentru ca nu-i pot enumera pe toti.

Paradoxal nu au venit cei din Arad …

Asta este, cei care au fost sunt convins ca au trait emotii  cand au auzit ca 8 dintre noi ne-au parasit mult prea repede. Dumnezeu sa-i odihneasca  acolo unde sunt. Venim si noi dar … parca eu nu m-as grabi !

Din 75 de colegi (44 la umana si 31 la reala) s-au strans pana-n 35. Nici profesori n-au fost prea multi, doar 5. Cu certitudine marea majoritate lipseau motivat …

Ne-am expus pe rand, in ordinea cataloagelor, realizarile si viata.

Micu Carmen

Grumaz Gheorghe

Ogrean Olivia

Maries Florin

Torneanschi Ivan

Sranco Viorica

Hordean Mircea

Deutsch Petru

Pe ceilalti ii veti regasi, pe majoritatea, in slide showul din final.

M-a intristat mult cand am auzit de multi colegi sau membri de familie, bolnavi neajutorati in calea vietii. M-am bucurat in schimb de realizarile minunate  a majoritatii celor prezenti.

In jurul orei 13, dupa doua ore in Sala Festiva, ne-am indreptat spre Palatul Cultural pentru obisnuita poza de grup.

Nu-i regasiti in poze pe cei … intarziati.

De aici de voie, unii pe la casele lor, altii la Perla Muresului.

Pe faleza Muresului discutiile au fost mai aprinse poate si din cauza berii …

In final a ramas : ” crème de la crème ”  …

Inteligenta remarca ii apartine colegului meu de  banca, Peter Deutsch.

La 19,30 ne-am adunat la restaurantul din Padurice intr-o locatie care, mie cel putin, mi-a placut mult, poate si datorita amintirilor de peste ani . Am mancat am baut, am dansat si ne-am povestit in grupuri restranse vietile .

A fost frumos, m-am simtit minunat.

In speranta ca ne vom revedea in 5 ani va las in compania pozelor si a catorva filmulete. (aceste urmeaza sa fie postate in masura timpului disponibil al subsemnatului)

Cat mi-am dorit eu sa pun mana pe catalog  … si uite ca visul mi s-a implinit, dar … cam tarziu !

Si slideshow-ul promis :

Posted on 15/07/2013, in 40, 40 de ani, Intalnirea de 40 de ani, liceul Elena Ghiba Birta Arad. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Fotografii dine facute, text legat. O imagine corecta despre ceea ce am facut impreuna Multumesc
    Doru Sava

    • Dorule e doar inceputul, tot ce am facut am facut in graba. Intr-o saptamana poate doua voi mai adauga cateva filmulete si o postare doua pe tema noastra.
      E si pentru mine o amintire frumoasa, care o revad cu placere, cand ma apuca melancolia de casa …
      Iti multumesc pentru aprecieri si m-ar bucura sa mai tinem legatura.
      O zi buna colega !

  2. Emotionant tata, parca te vedem mai tanar… au trecut totusi 40 de ani…

    • „Fosta-i lele cand ai fost …” o vorba romaneasca.
      Sanatosi sa fim mai tata !
      Tu ocupate de urmasi ca viata trece pe langa noi si o sa regreti ca n-ai si tu … cine sa-ti dea o palma la batranete !

  3. Oana Viorel von Covasant

    Ionele, am vazut aproape tot ce ai postat pe blog si tare mi-a mai placut! Daaaaar de data asta pozele cu noi la intalnirea de 40 de ani(si filmuletul) m-au dat gata! Poate din cauza marii incarcaturi emotionale provocate de intamplare si de siceritatea bucuriei revederii pe care am sitit- cu totii, mai ales eu. Munceste, ca mai ai ce arata! te pup, Viorel Oana

    • Viorel, ma bucur ca ti-a placut , tine aproape si o sa vezi tot ce am fotografiat si filmat dar imi trebuie putin timp.
      N-o sa uit pana mor iesirea cu clasa la capsuni la Covasant !
      Multa sanatate !

Lasă un răspuns

