„La crème de la crème” …


Titlul mi-a fost sugerat de  Peter Deutsch , cum am mai precizat pe undeva  si mi-a placut nespus. Voia sa spuna el ceva …

Momentul ales cand am ramas, ultimii mohicani, pe terasa de la Perla.

Multe chefuri, reuniuni, discoteci  si alte aventuri … galante facute impreuna.

Discutiile au fost foarte incinse multi dintre noi trebuia sa rezumam zeci de ani de viata.  A fost ultimul moment in care fara soti sau sotii am putut sa ne desfasuram …

„La crème de la crème” … doar cei care au ramas dupa ce grosul colegilor au plecat spre casele lor.

Momentul iesirii la o bere ( sau la un suc ) a fost bine ales, cu atat mai mult locatia. Regret mult ca am  omis sa fotografiez incinta terasei care mie mi s-a parut de nota 10. Unde mai pui ca ea se afla pe malul Muresului, raul tineretii mele …

Poate asa va intelege si sotia mea, Ghiocel cat de dragi imi sunt aceste meleaguri .

Va la las cu pozele care exprima cu siguranta bucuria celor care s-au revazut  dupa 40  de ani, sincer ma deranjeaza sa tot repet cifra,  dar asta este, mai tineri nu ne poate face nimeni …

Cu siguranta unii vor spune ca sunt beat ca am mai pus pozele astea pe Facebook  acum cateva zile. Fac asta pentru ca nu toti au cont de Facebook  si in plus nu toti au Facebook .

Azi mi-am acceptat doi noi prieteni,  dar vechi colegi, pe  Micu Carmen si Doru Sava .  Ii astept cu drag pe toti ceilalti colegii !

De ce n-as  recunoaste ca mi-ar place  ca blogul meu sa fie un : ” Remember  al anilor petrecuti impreuna …”  mi-ar creste traficul, poate asa mi-as depasi  in trafic nevasta  si de ce nu si fiul .

Va las cu pozele, si nu uitati urmeaza , cheful de la restaurantul din Padurice, o locatie minunata – Felicitari Cery !

Pentru cei ce nu cunosc Aradul,  Restaurantul Perla Muresului  se afla pe malul apei cu acelas nume .

Colegii se indreapta in grupuri, grupuri  …

In mare cam astia eram .

Eram amestecati si la masa cum de fapt ne-a placut sa fim … 12 ani.

Fetele din nou au gresit pentru ca s-au asezat grupat  intr-un colt al mesei

Valentina  era putin mai curajoasa …

Unde mai pui ca alcoolul ne da curaj …

Au o scuza, nu s-au vazut de 30-40 de ani .

Ca mai toti baietii mi-am luat si eu o bere …

Iar aici , ma tot gandeam,  ce mi-ar spune Ghiocel ( prima mea sotie) daca  … as mai comanda una ?

Si de-ai nostri au dat tarcoale fetelor …

Baietii incepeau sa se inteleaga mai greu . Era explicabil  … Costica de zeci de ani in Canada pricepea , mai greu romaneste …

…cu siguranata aveau divergente de reala-umana sau …  de salarul minim Canadian.

Astia doi discutau … de  bombe. Nu radeti nu-i o gluma,  Flo a avut parte de ele in Cosovo,   Peter acasa,  in Israel

Si colegele noastre erau vesele, ma si intreb … de la suc ?

Intr-un tarziu se ridica de la masa seful ( a se citi organizatorul ) care ne aminteste ca la 19.30 chefuim din nou !

Omul asta chiar merita respectul nostru. A reusit sa ne adune de peste mari si tari. Pacat ca nu s-a prea  descurcat cu Aradenii.

Dar nu-i vina lui  …

Cery sa-ti ajute Dumnezeu sa ne mai aduni si peste 5 ani si tot  asa, din 5 in 5 ani, pana blogul meu nu va mai fi …actualizat .

Colegele care doresc sa vada ce mananc eu in fiecare zi , le recomand   blogul nevestei de  bucatareala  – Retetele mamei

Puteti si comenta,  nu musca ( dar de ce n-as fi sincer … poate doar pe mine !  )

Posted on 16/07/2013, in 40, 40 de ani, 40 de ani de la terminarea liceului, liceul Elena Ghiba Birta Arad, Liceul Elena Ghiba Birta din Arad. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. dragul meu, cu Gyuri Grumaz am fost colega de la gradinita, adica de la 3 ani si nu l-am vazut de 30 de ani…
    si am vrut sa avem o poza de acum , fiindca avem una de la 3 ani in costum popular

    • Vali eu cred ca tu sti de gluma … si daca nu sti, inveti , esti inca tanara …
      In poza respectiva amandoi a-ti dat foarte bine. Ghiuri este un barbat foarte bine, inca si cu siguranta colegele care te-au vazut in poza te invidiaza…
      Dupa cum l-am cunoscut pe sotul tau mi-a facut impresia de baiat serios.
      Te pup !

  2. Ionele esti bun. Eu nu prea ma stiu dar astea {pozele] im-i aduc aminte de multe simbete la Perla sau sus [Steluta ?]
    Totul e ok
    costi

    • Ai dreptate, daca ceva avem … amintiri frumoase avem !
      Tine aproape asa o sa ai ocazia sa mai revezi locuri dragi tie !
      Salutari colega, tie si familiei !

Lasă un răspuns

