Un banchet de nota 10 – Absolventii Liceului Elena Ghiba Birta din Arad – Dupa 40 de ani


Am demonstrat, dupa 40 de ani, ca ne putem distra  ca la  18 .  Poate ne-am mai plans de cate  un picior,  sau mai stiu eu de ce parti anatomice ale corpului dar totul a fost de nota 10.

Este vorba de petrecerea data ca urmare a Intalnirii de 40 de ani. Locatia,  restaurantul din Padurice, o locatie superba.

Fantanile muzicale „ale lui Falca ” de ce sa nu recunoastem schimba peisajul de la  „Gara electrica” .

Atmosfera mirifica a parcului  cu indragostitii sau pensionarii stand comozi pe banci si savurand jocul apei – pe muzica – intr-un decor multicolor de lumini, dar mai ales revederea, dupa multi, multi ani, cu colegi si colege a fost ceva minunat.

Banchetul a inceput in jurul orei 20 dupa ce in prealabil am vizionat un frumos slide cu tabloul promotiei noastre, 1972-73,  realizat de juniorul lui Claudiu , unde am putut aprecia cu totii cat de  „putin” ne-am schimbat …. Apoi  am trecut la treaba…

Am dansat, am mancat si ne-am distrat pana spre dimineata.

Am povestit cate-n lume si-n stele dar dintre toate povestile, pe departe, cea mai interesanta a fost a lui Mircea Horden , vecinul si colegul meu , care ne-a povestit cu lux de amanunte cum a reusit , el si sotia lui , sa ajunga, clandestin  in Germania .

Si cu Ghyuri, Costica, Juju, Deutsch si multi, multi altii am povestit mult . Ne-am amitit de Cluj studenti fiind sau chiar si inainte de asta. Cu Ivan si sotia lui am stat la masa, cu el am cea mai stransa legatura si asta  … multumita doar lui. Fiind pensionar el are timp si printre catel si nepoti isi mai face timp si de mine, cu cate un telefon.

Nu puteam sa-mi neglijez  colegele, intodeuna m-am inteles bine cu ele. Ne-am pozat impreuna am schimbat telefoane, doar atat …

Sper ca Ghiocel sa nu citeasca asta daca m-a abandonat, ca pe un catel al nimanui, in orasul meu natal…

Daca observati singurul carunt si batran sunt eu, fetele sunt neschimbate ! Ce barbati norocosi …

Una peste alta a fost un chef de nota 10 .

Pozele si fimuletele care o sa urmeza sa le postez, confirma  ca nu va mint.


Si daca nu v-ati regasit in poze urmariti si filmuletul acesta  . Altele nu mai am reclamatiile le primesc pe blog !

Inca o data multumesc lui Cery si echipei de organizare, ati fost minunati totul a fost OK.

La revedere dragi colegi, sa ne intalnim sanatosi  in vara lui 2018 ( eu am stabilit)!

Abia astept cheful asta !

Posted on 19/07/2013, in 40, 40 de ani, 40 de ani de la terminarea liceului, liceul Elena Ghiba Birta Arad, Liceul Elena Ghiba Birta din Arad. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. frumos!felicitari!

Lasă un răspuns

