„Marea” de la Paulis …


Duminica dimineata. Apucasem sa ma trezesc dupa doar  6 ore de somn,ca urmare banchetului.

Suna telefonul.  Prietenul  Sever – „…venim sa te luam, mergem la o baie”…

Imi doream de mult sa ma vada soarele si sa ma balacesc putin, chiar imi era dor.

Surpriza a fost ca n-am mers la strand si nici pe Mures ci la balta de la Ghioroc.  Aici, pe vremurile bune – am vrut sa zic in tinerete – mai veneam la pescuit.  Am gasit  o plaja minunata cu nisip fin, sezlonguri, multa lume si o apa calda si limpede, cum de mult n-am mai intalnit.  Timpul petrecut a fost scurt, trebuia sa ma intorc acasa  dar iesirea a fost inspirata.

Celor din jurul Aradui v-o recomand cu caldura .

Va pun si niste poze ca sa fiu mai convingator !



Posted on 21/07/2013, in Balta de la paulis, Paulis. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

