La iarba verde spre Serel


A trecut saptamana si n-am apucat sa va povestesc de iesirea la iarba verde in spre Serel. Undeva dupa Pui, la cca. 13 km, in Rusor faci stanga  .

Si pentru ca doar cu ceva zile inainte am avut ocazia sa ajung in Retezat, undeva in dreptul comunei Serel, zona minunata si drumul asfaltat, m-a determinat s-a scot si pe Ghiocel in mijlocul naturii.

Am gasit un loc cu umbra, sub un par,  intr-o pajiste, undeva  in apropierea comunei . Inainte  de asta  am dat o tura, dupa cum ne e obiceiul,  pana unde s-a terminat asfaltul. Localitatea Serel este situata chiar la poalele Retezatului, intr-o zaona as zice eu deluroasa.

N-am stat mult, doar cat am mancat si ne-am facut siesta dar am luat o gura de oxigen .

Ca sa va faceti o impresie asupra zonei postez si cateva poze:

Parul sub care ne-am adapostit de soare era plin de pere, pacat ca nu erau coapte …

Pajistea era plina de floricele drept pentru care i-am cules si lui Ghiocel cateva

Dar in loc sa-mi multumeasca ea m-a certat, cica  le-am …,  omorat .

Ce m-a socat a fost multimea scaietilor care invadau marginea drumului. M-am tot intrebat, in gandul meu, cum de nu se aclimatizeaza si la Austrieci ?

Sa nu le placa clima ???

Acolo n-am intalnit unul, chiar i-am cautat cu privirea dar degeaba .

Dat fiind faptul ca la noi sunt din abundenta , ma gandesc sa exportam , uitati ce frumosi sunt infloriti .

Iarba lor verde si cruda  devine monotona la privit . Cu prima ocazie o sa le duc si lor cateva seminte. Cred c-o sa-mi multumeasca !

Posted on 27/07/2013, in Serel, weekend. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. precis îţi vor mulţumi! Abia aşteaptă primul transport de scaieţi!

Lasă un răspuns

