Sambata 27.07.2013 – Raliul Sibiului


Nu m-am putut abtine sa nu vad, macar o parte, din  Raliul Sibiului.

Asa ca ieri, sambata 27 iulie a.c. hop si noi la Sibiu.

Ma interesa Superspeciala de la 17,30 cu care se incheia practic Raliul de anul acesta.

Ghiocel A acceptat invitatia cu toate ca ziua calduroasa care se preconiza, nu-i facea de loc bine.  Dar sa va povestesc.

Am plecat la 10, la 13 eram in Dumbrava sa cautam targul olarilor . Nu l-am gasit, am gasit doar „Gradina zoologica” in care n-am intrat ca nu cumva sa ne stricam  ziua … asta dupa minunatele gradini vizitate la :  Innsbruck,  Stockholm, Schonbrunn – Viena.

Cu toate ca temperatura era minunata in parc am decis totusi sa vedem  „Piata Mare” locul unde raliistii nostri isi aveau asezat Servicele.

Mi-a placut mult sa ma plimb printre standuri, fiind inpresionat de numarul mare de  „Sofronici”  –  voi cititi Citroen-uri : C3  si C2 –

Pentru ca inca mai era vreme pana la 17,30 , cand avea loc Superspeciala, am dus-o pe Ghiocel la Real -ul din iesirea spre Brasov.  Aici era gata, gata sa ma fac cu o pereche de pantaloni de la H&M dar … n-a fost sa fie.

Pentru ca n-a vrut sa ramana singurica inca 3 ore in supermarket mi-a zis s-o las in  „Piata …” si  m-am executat.

De aici eu am zbughit-o la Strand la Superspeciala mea care m-a dezamagit profund de data asta.  Dar despre asta maine, intr-o alta postare, o sa aflati si de ce.

Dupa  „Strand ” am revenit in piata sa-mi recuperez nevasta, asistand si la prima parte a festivitatii de premiere.

Dar sa va arat si niste poze :

Iar aici aveti toate pozele :

Posted on 28/07/2013, in Raliu, Raliul Sibiului, Raliul Sibiului 2013, Sibiu. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

