Silicoza curata pe Superspeciala de la strand


Din piata m-am grabit in zona Strandului. Nu stiu de ce-i spune asa ca eu n-am intalnit nici un strand …

Am intalnit doar o groapa mare in care, cum mai vazusem acum 2-3 ani, erau doua drumuri de macadam,  oarecum circulare , pe care  baietii (raliistii) alergau cate doi o data, cate doua ture fiecare . Dupa fiecare tura schimbau traseul, trecand unul pe traseul celuilalt.

Daca in anii precedenti vegetatia nu era prea semnificativa, anul acesta ea pe alocuri depasea inaltimea omului, pentru ca  n-a cosit-o nimeni.

Unde mai pui ca prin baltile din zona aparusera si pescarii , semn -probabil- ca ar fi si pesti …

Dar sa trec la subiec ca m-am cam … ratacit !

Am ajuns cu o ora inainte de inceperea cursei.  Dupa ce am parcat am avut inspirata idee sa-mi iau din masina umbrela de plaja. Si asa cu ditamai umbrela, borseta cu camera de filmat si aparatul foto, trepiedul si scaunelul de pescuit in spate, la fel ca si magarul lui Nastratin, incarcat la capacitate,  am purces spre pista. Nu va speriati nu era chiar departe, doar 500 de metri.

Mi-am gasit o pozitie , zic eu buna, langa un confrate care era dotat cu niste scule adevarate – profesionale.  Mi-am instalat trepiedul, mi-am fixat camera, mi-am deschis scauneul  si nu in ultimul rand mi-am deschis umbrela. Soarele dogorea ! Ma felicit singur pentru ca-m luat-o.

A aparut repede si o cisterna care incerca sa stropeasca traseul, semn ca Sibienii fac lucrurile  de calitate si nu vor sa-si imbolnaveasca , de silicoza, spectatorii .

Pana la urma s-a dovedit total gresit rationamentul meu si pentru ca in loc de spectacol, spectacol automobilistic adevarat, am avut parte doar de mult, mult, foarte mult praf.  Praful imi intrase prin toate partile, dupa cum aratam, cu siguranta si-n plamani aveam o cantitate semnificativa . Ghiocel s-a minunat ” ce bine aratam ” la revederea  de la festivitatea de premiere.

Cam asta a fost , ma repet : praf, praf si iarasi praf prea putin spectacol pe care l-am imortalizat cat de cat pe pelicula.

O ora mi-a trebuit, acasa, sa ma surlui, ca sa pot sa ma culc ca omul …

Si iata si pozele :

Doar masina de Safary  car a avut parte de pista fara praf si poate primii doi concurenti

Incepe spectacolul – prafuirea.

Inca e bine !

Culmea este ca vantul sufla in spre spectatori

Putea-i sesiza foarte bine unde este masina  – dupa norul de praf

Ei ce ziceti, am mintit  …

Va dati seama de caliatea pozelor cand trebuia sa stergi lentila dupa fiecare  cursa … dar cine  o mai facea

Regret ca nu mi-am luat o masca de fata, din acelea ce se folosesc la epidemii, culmea aveam cateva in masina . Spun asta pentru ca unii spectatori aveau.

Cand venea norul „vulcanic” ce puteai sa faci decat sa te intorcicu spatele …

Umbrela aceea este a mea. Aici am vrut sa imortalizez zona de unde fotografiam sau filmam.

Mama, sa sti ca tipa ce se tine de umbrela n-a venit cu mine, crede-ma ! Suferea si ea de insolatie, ca si noi si m-a rugat s-o las … sub umbrela , ce credeai …

Mai va dau putin praf si … gata

Cum sunt sculele mele de prafuite cam asta era si-n plamanii mei

Dupa fiecare tura intorceam camera sa-mi protejez obiectivul dar tot de geaba !

Dupa atata praf , inca inainte de a se termina speciala eu am plecat sa-mi recuperez jumatatea !

Nu m-am abtinut sa nu mai fac  doua trei poze.

Cam asa se vedea spectacolul de departe

Si totusi spectatori mai erau …

Si ca sa va faceti o impresie despre spectacol aveti mai jos si 3 minute  live :

Gata, v-am prafuit destul !

Posted on 28/07/2013, in Raliu, Raliul Sibiului, Raliul Sibiului 2013, Sibiu. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

