Weekend pe Mures


Locatia in aval de Lipova, pe proprietatea Blagut, nu departe de cetatea Soimos (cunoscuta ca Pensiunea Zora – atentie – circuit inchis- only friends).

Protagonisti , subsemnatul, Andrei,  Jeffry  si Iuliu la care s-a mai alaturat pentru doar  cateva ore Alexandru. Dintre gazde, nelipsitii Nicu si Ilie la care am avut si musafiri, din cand in cand,  pe Marius, vecinul lui Nicu.

Pe la ora 20 ajungem, pe o caldura de cca 37 de grade , dupa ce l-am recuperat pe Iuliu din Timisoara ( nu se putea fara el) . Unii o sa se intrebe de ce  ? Pentru simplu motiv ca este un bun …pescar si a facut impresie buna la fiecare iesire.

In prima seara , era tarziu pentru baie asa ca am lasat-o pentru a doua zi. In schimb ne-am apucat sa ne pregatim pentru pescuit… asta dupa ce-am mancat meniul  Jeffry ;

Si ne-am tot pregatit noi, tot ne-am pregatit, pana undeva la  ora unu.  Focul de tabara facut de gazde avea doar rolul sa ne apere  de tantari.

Pe la unu ne-am imprastiat cu toti la culcare dupa ce toate monturile … la betele de fund  sau de mana , erau terminate.

La tragerea la sorti mie mi-a revenit Jefrry, iar Andrei a fost fericit cu Iuliu. Am dormit neintorsi !

A doua zi , pescuit,  excursie la cetatea Soimos, plimbari cu barca si o multime de  poze, dar despre asta altadata.

Acum doar cateva poze ca sa va fac curiosi :

Posted on 06/08/2013, in "Pensiunea" Zora, Blagut, Ilie, Mures, Nicu Blagut, weekend pe Mures. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Salutari, te felicit ca esti atat de perseverent in deplasari, pana la urma tot vei ajunge ministrul turismului… 🙂

    • @Peter – Trebuie sa-ti reamintesc ca viata asta e scurta si e numai una …
      Eu incerc sa mi-o traiesc asa cum consider eu ca e bine .
      Sunt constient ca nu duc nimic cu mine ..
      O zi buna si tine aproape sa vezi ce nazdravanii am mai facut pe la Lipova.

  2. ….sau al transporturilor….

  3. Distractie , nu gluma.
    Ne cam faceti pofta de distractie, domnilor !
    Multumim de instantaneele frumoase de acasa si salutari.

  1. Pingback: Marea aventura se apropie ! | Asociatia PetroAqua - Petrosani

Lasă un răspuns

