Sa continuam …


Despre iesirea la Mures, ca pescuit cred ca-i prea mult spus, de saptamana trecuta.

A fost minunat, trebuie sa multumim consoartelor ca s-au lipsit pentru … doua nopti,  de sotiorii lor dragi. Fac aici o paranteza, Ghiocel ar fi spus ” de sotiorii … draci ” cu referire sigura la mine dar nu cred ca toate sotiile gandesc la fel despre jumatatile lor, desi …

nu comentez !

O vorba din popor spune  „cine se aseamana, se aduna ” asa se pare ca ne-am adunat si noi sa nu fim imprastiati  !

Si mai stiu una , „unde-i multa minte -i  si multa …..veselie ” ce credeati ?

Am incercat sa pescuim dar mai mult de niste lipusi ( pentru necunoscatorii termnului – obleti ) n-am reusit sa prindem. Caldura mare, Muresul cu apa extrem de mica – l-am traversat in picioare prin dreptul proprietatii lui Nicu, erau premize ca omoram ramele degeaba. Baieti ambitiosi ca Andrei si Iuliu, care n-au uitat pentru ce-au venit, au insistat si pana la urma au reusit sa asigure o masa de pranz. Putin peste prajit si mult carnat …

In schimb ne-am plimbat cu caiacul si cu barca. Am facut multa, multa  baie apa fiind de nota 10 doar ca ne ajungea pana la piept.

M-am jucat cu-n catelus minunat care mi-a amintit ca-n adolescenta, cand traiam cu bunici in casa (nu la bloc), in Arad, avusesem si eu un boxer la fel. Il chema Manchy. Cristi chiar l-a mai prins cand el era asa de mare cat catelusul.

Baietii erau unul mai madru ca altul dupa ce-au constatat,  repejor ca pot stapani caiacul. O sa vedeti si poze cu oameni fericiti.

Cam asta a fost nimic deosebit, nimic exagerat, poate putin in prima seara cand ne-am incins un pic, cu siguranta de la …  foc .

Trebuie sa recunos, Iuliu a fost cel mai constiincios pescar urmat de  Andrei:

Cu doua bete dar geaba , numai lipusi !

Intre timp apare si un musafir … Vicecampioniul la tenis de masa …

Ne provoaca la un fotbal  in timp ce suntem certati ca nu e gata masa

Toti baietii se mobilizeaza pe langa colonel – voi cititi jeffry – bucatarul sef de campanie .

Unii negociaza barci …

Scaunul desi de doua persoane nu-i asigura stabilitate lui Ghiocel asa ca … am renuntat.

In sfarsit e gata masa , clopotelul a sunat, cine credeti ca-i primul ?

Ghiocel poate nu remarci – fara bautura !

Meniul zilei cartofi prajiti, au vrut sa fie … cu carnat. Nu i-au reusit de data asta dar noi, colegi de treaba, l-am iertat pe colonel  cu conditia  SA NU SE MAI REPETE !

Dupa o masa copioasa … fie omul cat de mic la pescuit un pic :

Cat timp baietii il pescuiau pe pestele cel mare, care cu siguranta dormea de dupa masa, eu am gasit un catelus minunat.

Cu care mi-am amintit de vremurile bune …

Voi vedeti ce fioros e ?

Cam asta a fost. Baietii au pecuit ce-au pescuit si s-au intors fara pestele cel mare.

Si daca am fi venit pe Deva cu siguranta l-ar fi prins … de la Real.

Si-am incalecat pe o sa si v-am spus povestea asa .

INTREBARE:  v-am adormit  ?

Posted on 09/08/2013, in "Pensiunea" Zora, Blagut, Nicu, weekend, weekend pe Mures. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

