… este prietenul meu !


Pe Blagut il laud in fiecare an, baiatu asta chiar merita, este un foarte bun gospodar !

Si o sa va atar si de ce:

O data ca, cu mintea lui, nu putina, a reusit sa-si amenajeze  „pensiunea” asa incat sa te fac sa revii si sa revii  an de an;

Este un meserias  cerebral care-si usureaza munca cu tot felul de ghidusii , de la stropitul culturilor pana la electrificare … sapat de fantani etc.

Nu mai vorbesc de aranjamentul interioarelor dar si exterioarelor. Aici la exterior am o critica, este prima data cand am venit si n-am dormit in hamac si stiti de ce, pentru ca dansul – tolomac – a cazut din hamac, s-a lovit la spate in suportul umbrelei si  ….  s-a razbunat pe noi.

Nicule REVINO -TI, rezolva problema daca ne mai vrei de clienti, pana la anul, altfel PE NOI NU CONTA !

Am zis bine baietii veseli ? (Andrei , Iuliu, jeffry )

Cel mai mare agricultor, cunoscut de mine, in viata ! Cu ultima sera m-a dat pe spate , FELICITARI !

Daca n-ar fi prapadit ar fi baiat bun dar  … este prietenul meu !

Da el este omul care a realizat toate astea, el si sotia lui minunata Zora.  Cate -o data, dupa atata munca, il mai apuca pe om si … oboseala

Aici i-i explica lui Andrei influenta razelor de luna, seara tarziu, in culturile solare, din solare. Nu prea am inteles nici eu !

Si aici putina relaxare ! Face repetitie pentru … slujba de duminica !

Este baiat fain, vorba proverbului, „pacat de fata  … ” dar  prietenul nostru !

Aici  si -a luat … mimica de smecher – dor il fotografiam !

.

Posted on 11/08/2013, in "Pensiunea" Zora, Blagut, Mures, Nelutu, Nicu. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

