Geoagiu, o statiune aglomerata, nu credeam !


Odraslele au plecat si noi am profitat de ocazie sa ne relaxam, unde ? La Geoagiu bai !

Cautam ceva racoare pe o zi torida de peste 30 de grade. Am gasit ce am cautat la Geoagiu dar am ramas  profund  socat.

In ditamai statiunea nu mai gaseai un loc de parcare.  Asa ceva eu n-am mai vazut …

Placuti impresionati de inghesuiala dar si mai mult de noul strand ….. care acum cateva luni era doar un santier. ne-am plimbat prin zona inverzita . Lucrurile se schimba in bine , in Geoagiu, ceea ce nu poate decat sa ne bucure.

Va sugerez sa dati o fuga, n-o sa regretati !

Desi aveti pozele pe Facebook pentru cei care nu-l au dar si pentru posteritate le mai pun o data !

Posted on 20/08/2013, in Geoagiu, Geoagiu bai. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

