Nu puteam pierde ocazia ar fi zis Jeffry …


In weekend-ul trecut eram la Arad. Pentru ca sambata, n-am vrut sa ne prafuim in Raliul Aradului am decis sa facem doua lucruri de-o data:

-sa mergem la Strand, nu mai fusesem de ani buni ;

– sa vedem concursul de canoe, poate, poate dam mana cu Patzaichin;

Trecem podul peste Mures  si constat ca pe terasa de vizavi debarcaderului , privelistea este minunata.

Ca sa nu stam pe uscat comandam bere.  Spectacolul cu barci incepe dar baietii mei, in special unul,  are privirile atintite in alta parte … Il cert spunandu-i ca trebuie sa se uite pe Mures – la barci –  nu spre strand …

In scurt  timp inteleg de ce oamenii mei priveau, diametral opus.  Se pare ca lor le place berea Ciuc si asta spune tot …

Am mai baut si-un Ciuc, am primit articole promotionale cu „Ciuc” am facut poze cu fetele …

Nu puteam pierde ocazia ar fi zis Jeffry si inclin sa-i dau dreptate doar e colegul meu.

De aici am plecat pe strand. Le-am aratat baietilor strandul copilariei mele, e drept ca putin schimbat – nu foarte mult. Am facut o scurta baie incercand topoganele si bineinteles poze. (despre strand intr-o postare viitoare)

Din pacate  a trebuit sa ne retragem foarte repede, motivul acelas, ca la Hungaroring

Prietenii stiu de ce !

Va mai las in compania catorva poze :

Posted on 31/08/2013, in Alex, bere Ciuc, Ciuc, Jeffry, Premiun Ciuc Natur Radler, Raliul Aradului 2013, Strandul Neptun. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

