Cupa VTM Rausor


Duminica am participat la etapa a III-a  a Cupei VTM Rausor. Pentru ca societatea mea a sponsorizat doua echipaje dar nu numai, dis de dimineata am plecat spre Hateg -Rausor.

Ne-am sustinut  favoritii , am filmat am fotografiat.  Cursa a fost  mult intarziata de un eveniment intamplat la antrenamentul cronometrat pentru stabilirea ordinii la start. Un Renaul Megane a derapat si a frant un stalp de inalta tensiune. Pe parcursul cursei alte incidente nu au mai fost.  Baietii mi-au placut, au abordat cu mult curaj si pricepere cursa chit ca multi dintre ei erau incepatori. In final decernarea premiilor a avut loc la cabana IRIS din statiunea Rausor. Am petrecut o  zi frumoasa intr-un decor minunat, in mijlocul naturii . O sa revin cu siguranta si cu Ghiocel.










Posted on 02/09/2013, in Cupa VTM Rausor, Cupa VTM Riusor, Raliu, Rally, Rausor, Riusor. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

