Strandul din Arad – „Strandul Neptun”


Dupa multi ani revin, printr-o conjunctura fericita, pe Strand – Strandul copilariei !

Daca pentru unii care locuiesc in Arad si-l vad zilnic,  strandul reprezinta un lucru banal, pentru altii care il revad dupa multi ani reprezinta un moment de nostalgie …

Nu puteam sa nu dau o tura de jur imprejurul ” amintirilor mele ” . Daca in partea dreapta a strandului , cum vi de pe podul de barci, nimic nu pare schimbat – in mare – doar ca lipseste bazinul de inot din pontoane, si a aparut un mare topogan,  lucrurile s-au schimbat in partea stanga unde accesul este doar pe baza de bratara magnetica.

Am regasit pe strand nelipsitii jucatori de remmy  si din pacate doar o masa de pim-pong. In tineretea mea erau mult mai multe .

Le-am prezentat  baietilor amintirile si-am intrat in zona noilor bazine. Noi, vorba vine, renovate, ca ele exista de ani buni. Au mai aparut  si cateva dusuri dragute. Fiind o zi cu peste 30 de grade baia a fost – o mana cereasca.

Nu ne-am bucurat prea mult  pentru ca Alex s-a plictisit singur,  dansul uitase sclipul acasa …

In retragere spre gara, ca sa ne indulceasca putin ne-a dat un profiterol la LIBELULA .

Dupa un somnic de doua ore am revenit pe strand unde avea loc un concert mare orgazicat de primarie cu ocazia  „Zilelor orasului „



Posted on 04/09/2013, in strand, Strandul din Arad, Strandul Neptun. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

