Sambata n-am stat acasa !


Pentru ca la Petrosani ploua si era  urat am plecat spre Deva. In apropiere de Simeria Ghiocel se hotaraste , vrea aripioare picante la Mall la Alba Iulia.

Asa se face ca ajungem din nou  in zona cetatii Carolina de data asta pe o vreme intunecoasa cu nori grei de ploaie.

Am verificat stadiul investitiilor la cetate si constatarea a fost ca s-a mai miscat ceva …nu mult !  Nu garantam ca o termina anula asta !

Dupa o plimbare pe la oamenii de fier dar si la unii mai vii…  mergem la Dedeman sa ne uscam. Intre timp ne-a prins ploaia si masina era parcata in zona estica a cetatii iar noi bantuiam prin cea nordica.

Am vizitat Dedemanul si greu am mai scos-o pe Ghiocel de acolo. Ma ajutat si foamea , vedeam numai aripioare crocante in fata ochilor –  cu sos de mujdei.

Ne-am satisfacut  si placerea asta si cu burtile pline, pentru siesta Ghiocel s-a gandit sa verifice cateva magazine din cadrul malului. Am asteptat-o cumintel pe-o banca si intre timp m-am intalnit (doar eu , ea era in magazin) cu niste prieteni de-ai ei.

Dar despre asta altadata.

Totusi ca sa va zgandar putin … o singura poza – pe la spate, poate-i recunoasteti !

Programul de azi, duminica e clar : Targul de vite de la Bacia mi-a zis ieri ca merge si ea cu  … „boul” ! Eu, nu i-am mai amintit cum se cheama nevasta boului pentru ca  de … nu prea stie de gluma doamna !

Posted on 22/09/2013, in Alba Iulia, Cetatea Alba Carolina, Cetatea Alba Iulia, Cetatea CAROLINA. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

