Test de „economie” …


De mult doream sa testez magnetii care economisesc motorina.

Acei magneti care pozitionati pe conducta de alimentare cu combustibil, cat mai aproape de injectoare, au un rol de-a ordona atomi si moleculele din motorina (benzina) prin aceasta imbunatatind arderea implicit economisind combustibil.

Se zice ca efectele  la motoare diesel se vad dupa cca. 3000-5000 de km iar la benzina chiar mai repede.

Le-am montat la Timisoara in service.  In trafic , ca prima impresie, nu se simte nici o schimbare.

Primele  constatari :

–  In Timisoara la orele amiezii intr-o aglomeratie caracteristica marilor metropole, 7l/100;

–  ajung la Budapesta pe autostrada  cu un consum de 5l/100,  in conditii de viteza constanta  de 130km/h.  Aici apar primele sperante.  Mersul pe autostrada la limita legalitatii imi lua anterior cca 6,3 l/100 deci as zice ca e bine …

–  In Budapesta dupa orele 17 trafic infernal, bara la bara. Caut mult pana gasesc un loc de parcare . Dupa mai bine  de 30 de km in acest trafic ,pe seara, ajungem la hotel cu un consum de 5,2l/100. (consumul il citesc de pe computerul de bord si este tot timpul cumulat ) .  Aici deja sunt in ceata,  in asemenea conditii de trafic sincer nu pot sa ma pronunt daca  economizorul meu  lucreaza.

Rezultatul zilei se incheie cu cca 350km si consumul mediu  5,2.

Sunt inca curios sa vad ce se poate intampla dupa 4 – 5 mii de km cat zice producatorul.

Apreciez totusi de la inceput ca un consum mediu de 4,8 l/100 ar demonstra ca magnetii isi fac banii altfel vom aprecia la final.

Cei interesati de testul meu tineti aproape! Urmeaza povesti de pe  un traseu de aproape 4000 de km si trasee din cele mai diferite .

Prima oprire, primele poze :

Anunțuri

Posted on 28/09/2013, in Budapesta, CO, Concediu, Concediu 2013, concediu toamna 2013, Magno Fuel. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. La 635km consumul se mentine 5,3l/100 cu toate ca pe autostrada cca 250km a scazut la 5,2. Dupa 30 de km prin Viena a revenit …
    Nu pot trage nici o concluzie !

  2. Dupa 3080 de km am reusit un nesperat 4,8l/100 ceea ce ma face sa cred ca scula-si face bani. De retinut la consumul realizat contribuie si stilul de condus.
    Dar sa ma explic :
    Daca in general pe autostrazi la dus am mers la limita maxima admisa (130km/h) la intors de la Budapesta la Seged am mers in regim constant de 110 km/h.
    Inclusiv in Romania n-am mai depasit 110 considerand viteza ca viteza de drum…
    Ultimul consum obtinut afara in concediul din vara – in Suedia- a fost de 5,2 l/100.
    Deci puteti trage si voi concluzia !

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: