Gradinile Mirabell – Salzburg


De la Viena drumul nostru se continua in spre Tirol cu o mica pauza in Salzburg.

Aici voiam sa revedem piata Mozart, piata de unde eroul nostru Toma Coconea a luat startul in faimoasa cursa de acum XAlps.  Am cautat sa descoperim si inaltimea de pe care s-au lansat in zbor cu parapantele spre Monte Carlo.

Daca piata Mozart am gasit-o cu usurinta nu acelas lucru s-a intamplat cu locul de decolare. Asa ca am renuntat in favoarea Gradinilor Mirabell situate in imediata apropiere pietei.

Nu stiu cum sunteti voi dar mie-mi plac mult florile. Ori aceste gradini in care trudesc multi gradinari, sunt exceptionale chiar si acum cand inghetul este tot mai aproape. La temperaturi in jur de 9 grade ( am avut asa ceva pe traseu) te poti astepta in ori ce moment sa inghete.

Ele frumoasele – florile inca incanta inimile sutelor de turisti. O gradina impresionanta care merita vizitata.

In momentul in care noi o vizitam gradinarii inlocuiau unele specii de flori cu altele mai rezistente.

I-am salutat, mi-am scos palaria in fata lor,  si-am am avut remaraca ca un asemenea parc in Petrosani, coroborat cu alte actiuni asemanatoare, chiar ar atrage turisti si-n Petrosani.

N-am zabovit prea mult si pe malul Salzachului ne-am reintors in parcarea in care-l abadonasem pe Sofronel, unde am platit parcarea pentru prima data inr-un butoi …

Minunatia acestor gradini le puteti admira si voi prin cateva imagini surprinse de familia Serb .

.

Posted on 01/10/2013, in CO, Concediu, Concediu 2013, concediu toamna 2013, Gradinile Mirabell, Parcul Mirabell, Salzburg. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

