Am ajuns in Rai …


Poate vreti sa vedeti drumul ….

Nu mi-l imaginez altfel decat, munti, verdeata, iarba tunsa la nivel de gazon, multe, mult, flori  si … vorbindu-se limba germana .

Dupa cca 1000 de km am ajuns teoretic la destinatie in ALPENDORF un cartier, as putea zice,  din St.  Johann am Pongau .

Paradoxul este ca acum multi ani , poate pentru prima data cand am ajuns in Austria,  am ajuns cu totul intamplator in Alpendorf. De atunci au trecut ceva ani, noi anual, daca nu de doua ori pe an, revenim in tara Alpilor si din toate  locatiile vizitate   am considerat-o cea mai frumoasa, Acum am nimerit, din nou cu totul si cu totul intamplator,  o cazare buna aici.

Este situata aproape de autostrada A10 ce duce de la Salzburg la Villach. La 44 de km de Zell am See + inca  9 de Kaprun.  Foarte aproape de Badgaste, la cca 190 km de Innsbruck – in Landul SALZBURG si nu in Tirol cum credeam initial.

Dar de geaba vorbesc daca nu va si conving si cum altfel daca nu prin intermediul imaginilor imortalizate pe aparatul de fotografiat:

Primele poze reprezinta resedinta si zona invecinata ei, cum s-ar zice vecinii :  Ghiocel , printre flori, pare oarecum multumita …

Si Sofronel are cazarea lui:

Vecinii de pe strada:

Poza de mai jos este facuta din terenul de joaca al locatiei noastre

Acum urcam nu mai mult de 100 de metri nu de alta dar Ghiocel urca foarte bine doar cu Sofronel ( si nici cu ala – mai nou )

Nu pare trista, nu ?

Si deaici o privire de ansamblu  asupra localitatii Johann

Asta-i Raiul nostru …  daca v-a placut, maine va prezint statiunea Alpendorf !

Posted on 02/10/2013, in Alpendorf, CO, Concediu, Concediu 2013, concediu toamna 2013, St Johann im Pongau. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

