Alpendorf – o strada in St. Johann im Pogau …


O strada da , dar ce strada numai hoteluri de 4 si 5 stele.

La fiecare doua hoteluri un teleschi sau telecabine. Cu alte cuvinte iesi din hotel si esti pe partie. Raiul… si pentru schiori.

Aveti mare grija insa sa nu patiti ca noi .

La Viena incercand sa localizam destinatia pe GPS cand ii dadeam acestuia „St” sau „Sankt Johann” imi raspundea cu „St Johann in Tirol” si atat, nimic altceva. Verificand traseul (cap-coada) parea bine , in vest fata de Salzburg…. Am considerat intr-un final ca e unul si acelas lucru.

Primul indiciu ca ceva nu era bine a fost cand de la Salzburg ne-a condus spre Germania si nu pe A10 spre Villach. M-am uitat pe-o harta ajunseseram, in apropiere de Lofer , un orasel la Nord de Zell am See.  Din pozitia asta eram convins ca ocolim ceva … Noroc cu Ghiocel care a observat ca exista si localitatea „St Johann im Tirol” undeva la cca 50 de km est de Lofer.  Din acel moment am realizat de ce nu ne-a condus pe A10.

Prin Zell am See am ajuns la destinatia noastra „St Johann im Pongau” pe strada „Alpendorf” , cu un mic ocol – mai putin de 100 de km.

Intre timp am realizat ca nu trebuia sa-i dau GPS-ului si  „St.” si  asa mi-ar fi gasit destinatia.

Totul e bine cand se termina cu bine !

Dar uitasem de poze …

Scuze, lumina n-a fost insa cea mai buna !




Posted on 03/10/2013, in Alpendorf, CO, Concediu, Concediu 2013, concediu toamna 2013, St Johann im Pongau. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

