Am ajuns cu bine, mai putin Sofronel !


Concediul de toamna 2013 s-a incheiat .

Ne-am plimbat  cca 3300 de km, pana la Innsbruck si inapoi in 10 zile . Consumul realizat 4,8l/100km ajutat de MagnoFuel.

Traseul , unul drag noua !  Majoritatea timpului am zabovit in Austria.

image_map

Am avut cazari la Budapsta la dus si intors, (la intors mai bine nu aveam) la Viena am ramas trei nopti, (doua la dus una la intors) trei nopti la Johann im Pongau respectiv in Alpendorf . De aici am vizitat Zell am See- Kaprun – Mitersil ( cu ratustele noastre dragi – cei de-ai casei cunosc povestea ) dar si Kitzbuhel si niste statiuni noi descoperite, in apropiere de Zell an See, Salbach, Viehhofen,Hinterglemm care le vom mai calca cu siguranta.

Nu puteam sa ne intoarcem din Tirol fara sa salutam Innsbruck-ul . De cazat de data asta ne-am cazat  mai aproape de Salzburg , in localitatea Soll, la cca.60 de km in spre Salzburg.

Asta  a fost concediul nostru . Si pentru ca am avut vreme buna, ne-am simtit foarte bine, exceptie facand Budapesta, penultima zi,cand ne-a fost lovita masina de un nenorocit in parcarea de la „Auchan ”

Pentru ca multa lume ma intreaba, imperativ, de ce NUMAI Austria, raspund pentru a „n”-a  oara : pentru noi este cea mai frumoasa (si accesibila)  tara din Europa !

Daca nu v-ati covins inca mai aveti timp …. urmarind si pozele care reprezinta instantanee din traseul facut.

Budapesta :

Intram in Austria si ne luam vigneta (8 euro)

Viena , Prater :


Salzburg

In drum spre  Zell am See

St. Veit im Pongau  vizavi de St Johnn In Pongau :

St. Johann in Pongau:

In drum spre BadGastain

Bad Gastain:

Ne oprim cu pozele aici, continuarea traseului o ve-ti putea urmarii la prima postare.

Sper ca ati observat de ce ne place asa de mult Austria ….

Posted on 10/10/2013, in CO, Concediu, Concediu 2013, concediu toamna 2013. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

