Am ajuns cu bine, mai putin Sofronel (continuare)


De la Badgastein ne-am indreptat spre Zell am See.

Am mers spre nord spre Lofer iar la Maishofen am luat-o in stanga in ideea explorarii zonei. Acest traseu, care duce pana la Hinterglemm trecand prin Viehhofen si Saalbach, pe o minunata vale, este un  traseu total necunoscut noua.

L-am descoperit pe Google Earth si doream mult sa-l vad pe viu. Localitati ca  Saalbach ,  Hinterglemm sunt statiuni minunate , cu partii exceptionale.

Imagine din Zell am See :

Saalbach :

Ne indreptam spre Hinterglemm :

Ne apropiem de St Johann im Tirol :

Drumul serpuieste in spre Kizbuhel :

In centru statiunii Kizbuhel  in apropierea primariei :

De aici urmatoarea oprire la Mittersill , la ratuste :

Am revenit acasa, acasa la St Johann im Pongau – Alpendorf :

Si ca sa ma credeti ca am ajuns  si pe la Innzbruck  inca cateva poze :

Daca retineti, pe partea cealalta a raului, a alergat Tomita al nostru in concursul  „X-Alps:

Si nu se putea fara putin shoping …

Tot ce v-am prezentat a fost , in mare, traseul concediului nostru din toamna lui 2013.  Cum v-am mai spus ca sa avem mai putini km, de parcurs, la intoarcerea spre Viena ne-am cazat la Soll, 60 de km de Innsbruck , o alta zona minunata ;

Aceasta este  locataia in care am dormit penultima noapte in Austria :

Atat pentru azi.

O sa va mai plictisesc , cu siguranta, cateva zile cu peisaje Austriece .  Si asta doar ca sa va conving ca … stim ce vrem si ce vizitam !

Austria este „dragostea noastra” !

Posted on 11/10/2013, in CO, Concediu, Concediu 2013, concediu toamna 2013. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

