O zi minunata de toamna !


Da, ieri sambata am avut intradevar o zi de toamna minunata, temperatura depasind cu mult 20 de grade.

Primul obiectiv a fost noul supermarket Kaufland. Ghiocel m-a certat ca eu l-am vazut in ziua deschiderii si ea nu , chit ca am ajuns doar pana in sensul giratoriu … facand cateva poze parcarii si magazinului in ansamblu . De data asta , desi nebunia era mare, ma refer la aglomeratie –  greu gaseai un loc de parcare, am reusit sa si intram in magazin. Fara cos, doar sa vedem… Eram mai curiosi daca pastreaza  amplasarea raioanelor  cunoscuta noua de la suratele lui din Hunedoara –  Orastie  …

Am plect destul de repede nu inainte de a ne saluta nasa senior a lui Cristi, mama nasei junior, venita la cumparaturi tocmai de la Bucuresti  si parintii nasului junior, intalniti cu totul intamplator in parcarea magazinului.

Al doilea obiectiv  vizitat a fos  „Ziua recoltei orasului Petrila ” care anul acesta s-a desfasurat pe Strada Minei  amplasament ideal gandit fara sa incurce traficul orasului. Aici am admirat tot felul de produse traditionale noi alegandu-ne doar cu niste struguri, mere, gutui si cartofi .

Incarcat, ca magarul lui Nastratin, mai aveam putin pana la capacitate … am socotit ca nu e de mers acasa pe o asemenea vreme, asa ca ;

Al treilea obiectiv,  imortalizarea culorilor toamnei, in fabulosul tabloual afisat de la iesirea din Cheile Jietului in spre Petrila .

Cam asta-am facut intr-o minunata zi de toamna !

Si acum sa va arat cateva din „darurile”  toamnei  comercializate la Petrila :

Posted on 13/10/2013, in Petrila, toamna, ziua recoltei, Ziua Recoltei la Petrila. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

