Leogang


In drumul nostru de la St Johann im Pongau prin  Zell am See spre St. Johann in Tirol , am nimerit in Leogang …

O localitate  nu foarte mare in care mi-a atras atentia o parcare imensa. Am oprit si noi pentru ca nu se putea altfel.

Zona minunata ! Am constatat ca in imediata  apropiere o impresionanta pista de ciclism montan . Aici iarna se schiaza iar vara se dau cu bicicletele.  Un magazin super dotat asigura cele mai scumpe  biciclete dar si ori ce accesoriu imaginat.

O instalatie cu telecabine asigura ascensiunea acestora spre culmile montane. Am constatat ca zona are camping dar si  o multime de hoteluri

 cu multe stele. Exista chiar si un  „Service point ” si culmea sculele pentru repararea bicicletelor sunt , in lanturi . Ceea ce ma face sa cred ca si pe aici … dispar.

Posted on 15/10/2013, in CO, Concediu, Concediu 2013, concediu toamna 2013, Leogang. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

