Politia „calare” in Innsbruck


Am zambit cad am auzit , cu ceva vreme in urma, ca in Romania o parte a politiei a fost dotata  cu biciclete. Mi se parea complect aiurea ideea pana cand mi-am schimbat parerea ..

Asta s-a intamplat in Innsbruck, in concediul acesta, cand in plin centru am intalnit politistul „calare” ! Amendase un cetatean care parcase intr-un loc nepermis. De fapt ii lasase bucuria … pe parbriz.

Ma impresionat tinuta sportiva (ciclista) a acestuia  dar si dotarile de care beneficia.  Puteti sa-l vedeti si voi si sa va faceti o impresie.

Se pare ca pentru asemenea activitati mijlocul de locomotie, inclusiv dotarile lor, se justifica !

Ulterior am vazut ca bicicletele sunt un mijloc de locomotie foarte agreat de localnici .

Cateva impresii fotografiate …

Posted on 16/10/2013, in CO, Concediu, Concediu 2013, concediu toamna 2013, Innsbruck, Politia "calare". Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

