Petrosani – Bucuresti … pe Voineasa !


Ieri dupa program am decis sa mergem la copii, la Bucuresti.

Cum drumul spre Tg jiu este in lucru, zeci de semafoare, circulatie infernala, am decis s-o luam pe Voineasa. Pe aici drumul este mai scurt cu 25 de km, doar  318km. Nu va spun ca Ghiocel , de la inceput, n-a fost de acord dar alta varianta mai buna nu aveam.

Am venit bine, drumul nu-i chiar foarte rau ! Ma refer aici la portiunea pana-n limita judetului. Pentru cei interesati de Magno Fuel consumul pana in varf a fost 9,2l/100 ( asta pe urcare). Ghiocel a mea se pare ca a intepenit in scaun  pana dincolo de Voineasa si asta se pare ca doar datorita pustietatii… Soseaua este pustie in anotimpul acesta. Cred ca am intalnit 7-8 masini pana la Brezoi.  In rest se poate merge …

Am venit bine pe Valea Oltului care era cam aglomerata la ora aceea. Pe autostrada am aplicat noua mea tactica – viteza maxima 110 km/h – consum minim .

In aceste conditii am intrat in Bucuresti cu un consum de doar 4,2l /100 consum, zic eu, foarte bun obtinut in conditiile in care  am condus  normal.

I-am facut o surpriza Danei ea nefiind la curent cu venirea noastra !

Surprize, surprize … sper sa fie placuta !

Posted on 19/10/2013, in Bucuresti. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Cât e de plăcută o astfel de surpriza…… rămâne de văzut!

  2. Dar ideea e tentanta și, cu siguranță, aplicabila în 2014! Un Golf 1.9 TDI nu poate avea probleme pe un astfel de traseu!

Lasă un răspuns

