Cu catel cu purcel, toti la chef …


„A doua tinerete o traiesti alaturi de copiii ce-i iubesti „ vorba cantecului,  si nu exagerez este ceva adevar in versurile astea !

De cand suntem la Bucuresti parca am intinerit, nu mai spun de Ghiocel.

Pentru ieri tinerii programasera o mica petrecere la un restaurant din zona,  „MONZA Trattoria ” . De ce zic mica pentru ca pana la urma ne-am adunat  14 persoane. Am avut si absenti dar scuzabili – tocmai ce reveaneau dintr-o frumoasa luna de miere In Tailanda. I-am iertat !

Dupa ce a sosit si familia Danei, cuscrii nostri, casa a fost intradevar plina. Se pare ca tinerilor le-a facut placere faptul ca au casa plina…

Nu mai vorbesc de Dana, sarbatorita casei, care sarea intr-un picior scandand lozinci : ” ce mi-ati adus, ce mi-ati adus …”

Avea dreptate fata , era ziua ei, implinea o extrem de frumoasa varsta – n-o divulg . Pe mine parintii (e posibil sa fie chiar bunicii) m-au educat ca varsta doamnelor nu se spune  ! Totusi cei foarte curiosi pot numara lumanarile de pe tortul sarbatoritei pe blogul sotului – Criserb.com.

Seara pana dincolo de miezul noptii am fost la restaurant. Mancare si bautura, intr-un cuvant distarctie !

Musafirii copii de 200, prietenii lor.

Noi seniorii ne-am retras putin dupa miezul noptii, ei tinerii au ramasa sa continue . Sper ca la ora asta sunt in pat … in pat la nasu !

Nu v-am spus apartamentul este la dispozitia noastra, a parintilor, inclusiv calculatorul ! Un singur lucru a uitat fiul meu –  sa ne spuna – parola , asa ca mamica lui se chinuie acum cu telefonul !

Altii mai harnici au in geanta tot. Dar sa nu va mai plictisesc sa  va pun  cateva poze !

Posted on 20/10/2013, in Bucuresti, ziua Danei. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

