Bucuresti – Salonul Auto 2013


In penultima zi de functionare am reusit si eu sa vad Salonul Auto .

Auzisem multe pareri cum ca ar fi cam sclabut si totusi am vrut sa ma conving cu ochii mei.

Cristi a binevoit sa ma insoteasca, ba mai mult sa ma duca cu masina lui. Traficul in zona aeroportului era foarte aglomerat dar juniorul meu folosind toate cele trei benzi de circulatie, foarte mult semnalizatoarele, ambele, a reusit destul de repede sa parcheze  in apropierea avioanelor de pe Baneasa.

In traseul spre primul hangar, cel cu automobile oldtime,  am putut admira o multime de masini vechi, marea lor majoritate , din anii copilariei mele care mi-au produs un sentiment placut .

Prima hala din care va arat imagini azi era ticxita de masi vechi  foarte bine cosmetizate.  Am admirat Citroenul, Jaguarul, si multe multe altele pentru care mai bine va las sa le vedeti.

Intram in interiorul primului hangar :

O sa urmeze si hangarul cu masini noi .

Posted on 24/10/2013, in Bucuresti, Salonul auto, Salonul Auto Bucuresti & Accesorii 2013. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

