Un weekend fain cu program incarcat !


Am avut musafiri .

Prietenul meu  Sever insotit de Steliana ne-au calcat pragul … De mult puseseram la cale o intalnire pe meleaguri momarlanesti dar n-a fost sa fie .

Ba noi aveam probleme , ba ei …

Vineri, pe  seara ,  intalnirea a avut loc . Am sarbatorit ceva, in stilul caracteristic, prietenii stiu ce spun…

A doua zi urma programul artistic … Ca sa se simta bine pe meleagurile minerilor am conceput urmatorul program:

1- prima ora  ( 11) scurta vizita in oras de ziua berii …

2- ora 12 Vizita la Pestera Bolii cu ocazia a 75 de ani de la inaugurarea ansamblului Brancusi si a unui concert folk dat in cinstea evenimentului …

3- ora 01 Am plecat pe Transalpina, fara Ghiocel ea ramanand in pestera, la concert (cred ca ati retinut, nu iubeste inaltimile ).

Vremea a tinut cu noi , de data asta, pentru prima data, am abordat cel mai  inalt drum din tara, de la Petrosani-Obarsia Lotrului – Ranca.

4. – in jur de ora 16 dupa ce-am cumparat branza de la Novaci si am vazut locul unde cu mai bine de 30 de ani Sever a servit patria, ma refer la releul de langa Ranaca,  am facut culturalizarea maselor… Le-am prezentat capodoperele lui Brancus , pe viu ,  Coloana infinitului, Masa tacerii si Poarta sarutului,  unde … nu pot sa va spun ce s-a mai intamplat !

Ba da, intr-un tarziu, unii au baut o bere .

5- spre finalul traseului zilei am vizitat casa Memoriala Brancus din localitatea natala Hobita .

6- seara, dupa orele 19,  am sarbatorit-o pe Steliana la „Casa de Vis” , o locatie care am ales-o eu, care sper ca le-a placut !

Inca o data , La multi ani stimata doamna !

A fost o seara minunata care sper s-o repetam cat mai des posibil !

Cei interesati tineti aproape , urmeaza ziua a doua , duminica , plus ca s-ar putea sa detaliez  cateva aspecte  …

Posted on 27/10/2013, in Sever, Steliana, weekend. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Ionele, mi-a plăcut totul din excursia asta a voastră, dar, pentru rigoare, trebuie sa fac o corectura: ceea ce ați vizitat la Hobita nu e casa lui Brâncuși. E o casa din Hobita, casa adevărată a lui Brâncuși e o paragina, ceva mai încolo de locația vizitata. Îmi pare rău ca a trebuit sa-ți stric placerea.

  2. Nu mi-ai stricat nici o placere. Stiam asta de ceva timp, in schimb, mie imi place enorm aceasta casuta. Daca as putea cumpara una indentica, intr-o locatie asemanatoare, as pune la bataie 10.000 de euro … (nu am mai mult)
    Deci, aviz amatorilor !

Lasă un răspuns

