O zi trista …


O zi in care, cu durere in suflet, ii comemoram pe cei dragi care ne-au parasit,  mama, tata bunicul, bunica , socru si soacra, cumnatul Vivi.

Daca la ultimii reusim sa le aprindem o lumanare la capatai, cu aceasta ocazie,  nu acelas lucru se intampla, de ani buni, cu cei din Arad.

Printr-o conjunctura fericita ieri am putut sa ajund, seara pe intuneric, in Arad in cimitirul parintilor mei.  Se impunea prezenta mea pentru a curata de buruieni si ierburi, zona celor doua morminte, in special al bunicilor. Cu aceasta ocazie le-am aprins lumanari si-am pastrat un moment de reculegere.  Imi fac mia culpa ca, pentru prima data, nu le-am adus  flori , totul petrecandu-se in mare graba, pe intuneric, la lumina lanternelor si a lumanarilor.

Prioritar pentru mine era sa curat zona, lucru in mare parte reusit.

Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti cei dragi ! Prin gestul meu am vrut sa-i asigur ca fiul si nepotul lor nu i-a uitat.

Totodata as vreu sa-l asigur pe bunic, bunicul Stefan, ca rugii au disparut din apropierea mormantului lor contrar previziunilor …

Totul a fost posibil multumita colegului  Alex cu care m-am deplasat la Arad (am facut in 8 ore 500 de km,  revenind seara acasa) si a verisorului  Octavian, cel din urma ajutandu-ma efectiv la curatenie.

Tututor celor plecati dintre noi DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA ! Nu o sa va uitam niciodata !

Bunicii mei din partea tatalui, cei care m-au crescut,  Rozalia si Stefan odihnesc aici :


Parintii mei, mama Elisaveta si tata Pavel isi dorm somnul de veci aici :

Ceilalti bunici, din partea mamei, Koncek Elisabeta si Ioan  odihnescsi ei la cativa pasi de restul familiei in cimitirul Pomenirea din Arad

Mentiunile sunt facute pentru „tineretul progresist” din Bucuresti care cu siguranta a uitat locurile de veci ale bunicilor si strabunicilor.

Poate asa, cu ajutorul internetului, o sa le regaseasca mai usor, o data cand vor fi prin zona …

 

Posted on 01/11/2013, in Ziua mortilor. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

