Cu Sever la Prislop


Profitand de o duminica minunata, este vorba de weekend-ul in care i-am avut musafiri  pe Sever si Steliana, am decis sa-i duc sa vada Manastirea Prislop. Un obiectiv turistic al judetului din ce in ce mai calcat de credinciosi din intreaga tara.

Stiut fiind faptul ca Sever este un bun credincios (bunicul lui a fost cantor) am vrut sa-i dau ocazia sa se poata ruga la mormantul sfant al lui Arsenia Boca.

Mi-a scapat un amanunt. Fiind  in prejma sarbatorii Sfantului Dumitru  aglomeratia la manastire era de nedescris.

Masini din toate colturile tarii ba si din strainatate se indreptau toate  spre Prislop. Daca de dus ne-am dus cum ne-am dus, am parcat cum am parcat, mai greu a fost  la  intors. Cum drumul, pe o portiune destul de mare, nu permite accesul a doua masini simultan am avut noroc cu un autocar care si-a croit cu greu drumul prin cardul de masini…

In curtea  manastirii aceeasi aglomeratie, ca sa nu vorbesc de coada de la mormantul  lui Arsenie Boca.

In viata mea si am fost de multe ori la Prislop, eu n-am intalnit atata lume, toti dornici sa ajunga la mormantul Sfant . Noi ne-am multumit sa privim de departe imensul sir de oameni in minunatul decorj de toamna, sa spunem si noi o rugaciune si sa ne retragem spre Hunedoara.

Urmatorul obiectiv : Castelul lui Iancu de Hunedoara .

Posted on 05/11/2013, in Manastirea Prislop, Sever, Steliana. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

