Despre accidentul din Budapesta … tablele s-au indreptat !


Cam asa terminam postarea cu Sofronel are buba :  .” … Mai rau sa nu fie ! Tablele se indreapta !” o postare, facuta cu o luna in urma,  care n-as fi vrut s-o fac niciodata dar, nacazul vine pe om,  zicea un prieten !

Acum ca Sofronel este din nou, ca NOU, toata lumea este fericita,  … tablele s-au indreptat,  as zice eu, chiar nesperat de bine .

Si pentru ca m-au deranjat unele remarci cum ca accidentul s-ar fi produs din vina mea, probabil in alta conjunctura, (remarci subtile de altfel) azi, ca e weekend,  am timp  sa va repet povestea , de data asta folosind mai multe poze in sustinerea mea.

Incerc sa nu ma mai repet, povestea o luati de aici  :

Dupa cca. o ora de plimbat prin Auchan descoperim nazaul …

Nu va descriu ce am simtit … pentru cei care nu stiu, masina asta nu a fost castigata la loto, fiecare banut bagat in ea a fost muncit !Faptul ca eu iubesc masinile a facut ca toata viata noastra sa investim  doar in ele, in ele si-n plimbarile noastre.

Dar sa revin:

Cum se vede si din poza masina noastra era parcata , frumos, a doua de la sosea, prima fiind BMW-ul din imagine . Si acesta, initial era parcat frumos pe locul lui pana cand un nenorocit, beat spun martorii,  n-a reusit sa ia o curba usoara . Curba din imaginea de mai jos :

Cam asa a venit nenorocitul …

Datorita unui om de bine, caruia ii voi ramane vesnic recunoscator, noi cei trei loviti ( ca trei masini au fost avariate ) am avut posibilitatea sa-l aflam pe faptuitor. Omul, de origine maghiara, a vrut sa-mi lase la stergator biletelul de mai jos. Numai faptul ca am ajuns inainte de a pleca dansul  a facut sa ni-l inmaneze personal.

O bucatica de hartie care, pentru noi cei trei, valoreaza enorm …  Omule sa-ti dea Dumnezeu sanatate ! Multumita acestui biletel masina faptuitorului, un VW piros (rosu) cu nr . EHU-532 a fost gasita  pana ce politia maghiara isi finaliza ancheta de la fata locului.

Ora nefasta, ora la care cele doua masini de politie (ca au venit doua) au ajuns la fata locului chemate de un salariat Auchan.

Distractia, cu ghilimelele de rigoare, ( ma  refer aici la cercetare plus intocmirea documentelor necesare de catre politistii maghiari) a durat mai bine de doua ore. Am facut mai multe poze convins fiind ca acestea vor fi cele mai credibile dovezi ale mele atat pentru asigurari cat si pentru ori cine mi-ar fi pus in carca …altceva .

Mai jos vedeti cum politistii maghiari investigheaza cazul :

Dupa umila mea parere BMW-ul avea cele mai mari distrugeri, urmand Sofronel si  cea de-a treia masina … Cuore.

Mai jos aveti un alt unghi al accidentului, unde se vede cum stanga fata a BMW-ului acroseaza

cea de-a treia masina :

Un …. Cuore!

Si aici, Sofronel din toate unghiurile :

Singurul noroc al nostru, daca se poate chema asa, este ca ni s-a lovit doar usa si oglinada retrovizoare, ceea ce a facut reparatia relativ usoara : usa noua, oglinda noua , macara geam noua.



Aici ii puteti vedea pe ceilalti pagubiti, oameni de treaba cu care am coloborat bine si cu care probabil ne v-om mai intalni .

In dreapta proprietarul BMW-ului .

Mai jos aveti urme lasate de VW-ul rosu implicat in acidenta dar si ramasite din acesta :

Cam asta este povestea.

Am avut ceva discutii cu politistii maghiari care la inceput nu doreau sa ne acorde o dovada privind accidentul.  Culmea este ca ne-au lasat sa fotografiem chiar si procesul-verbal (pe care l-au intocmit doar intr-un singur exemplar) cu precizarea ca ulterior, intr-un interval de o luna, toate actele privind ancheta accidentului vor fi remise politiei de domiciliu.  Pana acum nu am fost instiintati de nimic . Mai asteptam !

Un sfat pentru cei ce patesc ca noi , politia din ori ce tara Europeana trebuie sa va dea o dovada din care sa rezulte in ce conditii s-a intamplat accidentul. Fara ea puteti avea probleme pe drum, in vama  si mai ales la asigurator.

Am omis sa-i multumesc aici unui roman mutat la Budapesta care ne-a fost translator pe tot parcursul anchetei. Fara el situatia ar fi fost  mult,  mult mai complicata. Ii multumesc pentru omenia sa dar si pentru faptul ca a refuzat ori ce atentie din partea noastra. Un om adevarat !

Si inca ceva . Poate unii ar putea sa creda ca ungurii s-au purtat rau cu noi  … Vreu sa subliniez, inca o data, ca am fost tratati corect si civilizat. Nimanui nu pot sa-i reprosez nimic, toti cei implicati comportandu-se exemplar, exceptand fapasul .

In final vreau sa -i multumesc si asiguratorului OMNIASIG pentru promtitudinea despagubirilor dar si Service-lui Lascar pentru reparatia propriu zisa.

Sper c-am indepartat ori ce suspiciune .

Si totul e bine cand se termina cu bine si cand toti suntem sanatosi !

Posted on 09/11/2013, in Accident, Budapesta, Sofronel. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Silviu Popa

    Am citit articolul si am dedus ca ati avut CASCO cu acoperire europeana la Omniasig.

    In astfel de situatii, chiar daca nu ati fi avut CASCO, exista posibilitatea de a fi despagubit de Fondul victimelor strazii care exista constituit in fiecare tara. Dar dupa cum ati vazut procedura e greoaie…devreme ce nu ati primit nimic de la politia maghiara…

    Despre acest fond puteti citi mai multe aici: http://www.fpvs.ro/

Lasă un răspuns

