Am mers pana s-a terminat asfaltu’

O zi minunata am avut ieri. Daca unii se plimba pe la Amsterdam n-om sta noi acasa.

Si-am plecat. Prima oprire la noul Centru comercial din zona Kaufland. De data asta am vizitat noile magazine deschise in imediata apropiere, Altex etc …

Ne-au placut, ba mai mult parcarea din dreptul lor este pe terminate si as spune ca arata foarte bine !

De data asta s-a facut o treaba buna.

Am plecat spre PasulVulcan cu gandul s-o duc pe Ghiocel cu telecabina . N-a fost sa fie, nu functiona nici de data asta. Ne-am multumit cu cateva poze.

Pentru ca tot am plecat la drum, mergem inainte, spre Lupeni. La intrare ramanem placuti impresionati de renovarea Palatului culturii, o cladire foarte frumoasa ajunsa o ruina. Ba mai mult se asfalta in zona, BRAVO Lupenarilor !

Continuam excursia in spre Uricani – Cheile Butii. Dam o tura prin Uricani sa vedem ce s-a mai schimbat. In afara de faptul ca podul de peste  Jiu este blocat nimic nou.

Ne intoarcem dar nu renuntam la ideea de a ajunge la Cheile Butii. Dupa Campul lui Neag  ne atrage atentia Pensiunea Retezat.

Auzisem foarte multe lucruri bune despre ea si ne hotaram s-o vizitam . Parcarea era plina de masini de Bucuresti semn ca era activitate.

Mi-au placut terenurile de joaca si  multiplele posibilitati de recreere create de acel om minunat, de acum foarte cunoscut locului,  d-l Parau.

Merita vizitat , ascultati-ma !

De aici pana la Cheile Butii doar o aruncatura de bat. Un autocar si cateva autoturise erau singurii musafiri. Turistii , banuiesc din Timisoara si-au gasit o activitate noua.

Se catarau pe un stalp de lemn sustinut din patru parti, cu sfori, de patru persoane. Dar pentru asta o sa rezerv o postare noua !

Ca sa nu ne intoarcem acasa ne continuam drumul pe faimosul drum , „al lui Basescu ” a carui constructie a fost oprita de ecologisti.

Drumul inca bun serpuieste pe malul Jiului de vest pana in varful unei pante unde, hop dintr-o data, s-a terminat asfaltul.

Eram curios sa aflu daca conform zvonurilor ca lucrarile se vor relua, s-a miscat ceva. Va spun eu, absolut nimic, totul este la fel ca acum unul- doi ani.

Facem si aici cateva poze si,  acasa.

La intoarcere nu ma pot abtine  de a imortaliza frumusetea peisajului intr-o frumoasa zi de toamna :

Gata !

Posted on 10/11/2013, in Cabana Cheile Butii, Campul lui Neag, drumul lui Basescu, Pensiunea Retezat, weekend. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

1. Pentru a nu stiu cata oara , vrem sa va multumim pentru sugestia si invitatia facuta acum cativa ani de a fi partasi cu frumoasa dumneavoastra familie la ceea ce poarta numele de ” Lumea Blogarasilor ” 🙂
    Sincer speram ca viitorul sa ne favorizeze o intalnire or aici la noi , ori la dumneavoastra si impreuna sa vizitam aceste frumoase locuri sau locurile de aici de la noi din Colorado.
    Inca odata va multumim ca ne hraniti sufletelele noastre cu imagini atat de dragi noua.
    Cu respect, Cofareii – COLORADO

2. Cu siguranta daca ajunge-ti in Vale o sa va stam la dispozitie pentru a va purta prin locuri pe care noi le vizitam periodic si care pentru tine sunt frumoase amintiri… locuri pe care trebuie sa le cunoasca si frumoasele tale. Ne-ati face o placere nespusa !
    Ulterior si dupa iesirea mea la pensie, poate, poate am da curs si noi numeroaselor invitatii facute de a ne arata minunatul vostru Colorado.