L-am lasat pe Sofronel la „pantofar” !


– See more at: http://www.2parale.ro/campaigns/teamdeals#sthash.9SPcajEq.dpuf

Cred ca v-am mai spus ca n-am fost adeptul roti de vara-roti de iarna.

 In 41 de ani de condus doar, in partea a doua a iernii anului acesta (ianuarie-martie) am    avut roti de iarna si asta multumita faptului ca ele au venit  la pachet cu Sofronel.Unde  mai pui ca sunt dintre cele mai bune, Michelin  Energy.

De o saptamana tot vreua sa-l incalt pe Sofronel de iarna , dar comoditatea , de a-mi pierde timp la  „pantofar”  m-a facut sa aman operatiunea. Azi am considerat ca  a venit vremea si  influentat de  vestile meteorologice cum ca vine iarna grea.

O fi grea o fi usoara deja in mijlocul lui noiembrie  te poti astepta la ninsoare din clipa-n clipa. Temperatura la noi, dis de dimineata era undeva in jurul lui 6 grade, scazand  semnificativ.

Aveam un baiat bun care-mi echilibrase, ultima data, foarte bine  rotile. La 150 masina mea mergea ata.  Drept pentru care am vrut sa-mi echilibreze rotile tot el ( eu  anvelopele de iarna le am fara genti). N-a fost sa fie, era ocupat … asa ca l-am lasat pe Sofronel peste drum de intreprindere la un „pantofar” din vecinatate. La terminarea programului o sa-l recuperez incaltat.

Traiesc cu speranta ca mi le vor echilibra bine altfel, vom avea discutii ! Asta o sa-mi dau seama dupa ce-o s-o fugaresc putin, cu siguranta in weekend !

Eram atat de multumit de masinuta incat ar fi un soc sa nu mi-o echilibreze bine !

 

Posted on 16/11/2013, in pantofar, Sofronel. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

