Defileul Jiului se „imbraca” de iarna !


In ultima perioada am cam evitat Defileul Jiului intrucat se lucreaza intens. Se doreste modernizarea lui.

Podetele de care v-am mai povestit cu   „N „- spe  semafoare s-au finalizat. Acum se circula relativ  bine in zona defileului doar ca multitudinea de podete finalizate au fost acoperite cu o galma de asfalt care te salta una dupa alta (si sunt foarte multe galme)…

Nu ca ar fi rau ca au inceput cu podetele chiar foarte bine si  as spune, normal. Am mai vazut situatii cand si-au amintit de scurgeri dupa ce au asfaltat.

Acum ne-am oprit de doua, trei ori pentru ca Defileul se „imbraca”  de iarna. Se aplica plase pe versantii stancosi aparandu-ne pe noi de nenorociri… Daca initial am oprit din proprie initiativa sa fotografiez niste muncitori-alpinisti ce coseau plasele, ulterior am fost nevoiti sa zabovim, ceva vreme, pentru ca, intr-o alta zona, se  desfasurau plasele …

Nu am rezistat sa nu iau niste imagini pentru voi in exclusivitate !

Posted on 24/11/2013, in Defileul Jiului, Defileul Vaii Jiului. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

