Asta da targ !


Cei ce aveti acces la pagina de Facebook a-ti putut vedea imagini de la Targ de Craciun de la Sibiu .

Totul cu bun gust totul de tinuta. Sibienii nu se dezmint ! De la an la an totul este  mai frumos !

Mi-au placut in mod deosebit : – Patinoarul  creat in piata, chiar daca nu avea inca gheata .

– operatiunea Micul Brutar, o joaca interesanta pentru copilasi secondati de adevarati mesteri brutari.

– toneta cu mezeluri de porc,  cea mai buna carne de „peste ” pentru roman …

-toneta cu manufactura din lemn :

-icoanele pictate pe pietre:

– toneta cu brichete, chiar daca m-am last de ceva vreme de fumat;

– tonetele cu cercei si alte cele …

– standurile cu lumanari, chiar daca nu va vine sa credeti sunt executate in exclusivitate din ceara :

– Fiind un mare iubitor de dulciuri nu putea sa-mi scape acest stand ! Am apreciat mult si modul de expunere, voi ce ziceti ?

-toneta cu ceramica pictata

– tonetele cu jucarii. Am vrut sa-i cumpar „copilasului” niste zurgalai pentru colindat dar Ghiocel nu m-a lasat, cica : ” el nu merge cu colinda … ” Dar eu sunt convins ca d-na mea se insala !

Mi-au placut multe, multe altele ,nu in ultimul rand carnatul cu muraturi de care am avut parte multumita poftelor lui Ghiocel;


Cei pofticiosi va rog sa nu ma injurati, dar credeti-ma ca si eu , era sa pierd …

Pentru Ghiocel cred ca nu exista alta bucurie in lume decat ca toate aceste muraturi  sa fie in camara ei …

Ce mai , totul a fost minunat, nu se compara, din pacate,  cu targurile organizate pe la noi  !

Ce regret, insa, este ca n-am stat pana  se intuneca sa vedem,   aprinse,  milioanele de beculete. Si unde mai pui ca la 16,30 era deja intuneric si noi am apucat sa plecam  cu cca o ora inainte !

Sarbatori Fericite !

Posted on 27/11/2013, in Sibiu, Targul de Craciun. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

