Inca nu-i rau, Mos Nicolae a venit !


La toti copiii cuminti Mos Nicolae vine ! Eu,sa fiu cinstit, aveam ceva dubii…

Imi facusem planul inca de la servici, merg acasa, mananc si -mi fac TOTI pantofi cu crema sa-i pot pune  in geam.

Ma gandeam sa  pun si cismele de cauciuc cumparate mai de una zi…

N-a fost nevoie . Mosul venise intre timp si mi-a lasat cadoul, unde credeti,  pe fotoliul unde lenevesc eu zilnic ! Spre bucuria mea , fara bata ! Nici Ghiocel nu parea prea suparata, multe fructe si mult cioco … cioco de unde sper sa mai apuc si eu dupa ce-mi termin portia .

Multumes frumos Mosule ! Te rog frumos  daca  te intalnesti cu varul tau, Mos Craciun spune-i ca sunt  … baiat fain !

Posted on 05/12/2013, in 2013, Mos Nicolae, Mos Nicolae 2013. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

