„Cadoul” de Craciun !


Pentru unii Mos Craciun a venit mai repede …

Asa se face ca si pentru mine, si alti cativa  „fericiti” colegi …

Ce sa faci,  asta este, dupa o viata de munca trebuie sa mai faci loc si tinerilor si eu asta fac. Nu o fac chiar de buna voie dar cum ar spune un colaborator al meu,  „nacazu’  vine pe om … !”

Mai in gluma mai in serios va informez oficial ca pentru urmatoarele 4 luni sunt somer.  Am fost  sef de birou, am fost director, am fost expert contabil, am fost in corpul de control al CNH, m-am ocupat de Fonduri Europene (ba chiar le-am obtinut) numai somer n-am fost …

Viata iti ofera de toate !

Nu ma plang prea tare, am sotia si copilul care ma sustin – o sa-mi dea un codru de paine doar ca … fara jumari !  Din aprilie pot sa ma pensionez  asa  ca n-o sa mor de foame insa imi lipsesc 5 ani pentru a avea o pensie completa pe care eu apreciez c-as fi  merita-o !

Asa ca dragi intreprinzatori daca aveti nevoie de un om care sa va „bage-n faliment” va ajut cu placere … am ceva experienta, incepand cu EM Petrila Sud si continuind cu  UMIROM SA si sper ca doar atat …

Sunt multumit, cel putin, daca pot spune asa, ca nu mai traieste mama care ar suferi cu siguranta mult mai mult ca mine … Dumnezeu s-o odihneasca !

Am tinut sa va comunic personal pentru a nu afla de la altii, unde mai pui ca de acum  dusmanii pot sa se bucure !

Cumatul meu, fie iertat, avea o vorba : ” Nu mor caii cand vor cainii ! ”  Asa o fi ???

De acum timp avem destul, pe masura banutilor care se cam subtiaza, vom continua sa ne plimbam, mancam mai putin si ne plimbam, chiar e sanatos ! Norocul meu in Ghiocel care ma suporta saraca  de-o viata. Trebuie sa-i inveselesc cat pot zilele. Si ei ii plac  plimbarile, excursiile.  Abia astept sa se trezeasca …

Dupa Sarbatori o sa-mi caut de lucru sau o sa-mi fac de lucru … Nu pot eu sa fiu, de acuma intr-o vesnica vacanta ! Cam prea repede ! Culmea este ca ma simt al dracului de tanar !

Cei care ma pot ajuta, ajutor primesc din toate partile !

SARBATORI FERICITE !

Posted on 14/12/2013, in cadou, cadoul de Craciun, caut loc de munca, oferte de serviciu, somaj, somer. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

