Nu puteam lipsi la aprinderea „Catedralei de lumini” de la Sibiu


Pentru ca se vehicula pe net ca v-a fi ceva extraordinar care dureaza doar trei zile , nu puteam  lipsi !

Sa vezi o constructie luminoasă înaltă de 24 de metri, alcatuita din peste 55.000 de beculete  care se intinde pe o lungime de cca 50 de metri  si o latime de cca 6 nu ti se intampla in fiecare zi. Tot acest tunel luminos este situat in capatul strazii Nicolae Balcescu din apropierea Hotelului Continental si a fost realizat in multe ore de munca de niste italieni.

Si pentru ca luminile se aprindeau in jurul orelor 18, noi ajunsi pe la 14, a trebuit sa mai asteptam. Am fotografiat „Catedrala stinsa” din toate unghiurile, lucru pe care mai pe seara il facea unul din doi trecatori.

Ulterior am dat o tura pana in Piata Sfatului la Targul de Craciun . Pentru ca de el v-am mai vorbit la superlativ n-am s-o mai fac. Im schimb  o sa va arat, in curand, cateva poze de la patinoar.

Apropo de patinoar, intreb gasca, noi mai patinam anul acesta ???

Cu aceste imagini in tolba dar si  cele ale ” Catedralei stinse ”  ne-am facut de lucru pe la Auchan. Dupa spusele lui Ghiocel ( cea care le stie pe toate )  Realul din toata tara a fost preluat de Auchan, lucru ce la Sibiu s-a confirmat .

Ne-am plimbat pana am obosit, am cumparat doar  niste maruntisuri in schimb am fotografiat brazii lui Mos Craciun, renii si sanioara si cate si mai cate instantanee care noua ne-au placut. Imaginile le-am postat aseara pe Facebook, prietenii le-au vazut cu siguranta.

Ne-am intors la Continental pe inserat.  Ghirlandele luminoase creaza atmosfera de sarbatoare. Nu ma abtin sa nu fac cateva poze in timp ce ne apropiem.  „Catedrala noastra” se vede din departare ( pacat de calitatea pozelor -pacat)

O data cu inserarea, spre surprinderea mea,  strada Nicolae Balcescu , centru pietonal al Sibiului s-a  superaglomerat.  Greu, dar greu de tot, am reusit sa parcam in  imensa parcare cu plata situata in apropierea  hotelului. Am ramas impresionat nu atat de „Catedrala” care  nu pot sa afirm ca nu era frumoasa, eu eram fascinat de multimea de lume iesita sa o vada.

Pentru ca pana acum n-am vazut Piata sfatului pe intuneric , cu luminitele aprinse, am profitat. Dar despre asta si frumosul patinoar, alta data .

Raman cu convingerea ca Sibiul este cel mai frumos impodobit oras de Craciun (din cate am vazut eu) . Va sugerez celor care aveti posibilitatea sa-l vizitati, neaparat pe intuneric, cand sunt aprinse beculetele. Cat priveste  „Catedrala italienilor ” ea se mai aprinde doar in seara asta, n-am inteles de ce … probabil pentru ca,  „tot ce-i frumos si bun se termina repede !”

Tin sa precizez ca pozele realizate nu sunt nici pe departe cele mai reusite, pe timp de noapte un amator cu o scula modesta nu poate performa. Cu toate astea sunt cateva imagini reusite !

Si pentru a avea o imagine si mai clara asupra ceea ce se intampla in weekend-ul acesta la Sibiu am gasit si un filmulet cu inaugurarea ” Catedralei” de vineri 13 decembrie 2013.

Posted on 15/12/2013, in Catedrala aprinsa, Catedrala de lumini, Catedrala stinsa, lumini Sibiu, luminile de la Sibiu, patinoarul Sibiu. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Piata Sfatului, despre care vorbiti dv., nu se afla in Sibiu, ci in Brasov. In Sibiu ajungeti in Piata Mare. E pacat sa fie confundate cele doua piete…

    • Daca ma gandesc bine parca mi-ai mai spus-o o data !
      Iarta-ma Simina, mai greseste omul, dar cand persista-n gresala nu mai are scuze … nu ?

Lasă un răspuns

