Din nou in targul de Craciun la Sibiului


Cum va spuneam, mai zilele trecute , aveam timp pana sa se aprinda ” Catedrala luminitelor” …

Am mers spre  Piata Mare unde mi-a placut patinoarul . Mai mici si mai mari se dadeau cu patinele pe patinoarul artificial. Mi-am amintit de copilarie cand in fiecare iarna patinam pe gheata  unui club sportiv din Arad al carui nume, daca nu ma insel, era CONSTRUCTORUL.

Mi-am amintit cum, pe la 10-12 ani,  mi s-au furat ghetele mele smechere cumparate din Bucuresti din vestiarul patinoarului…

Dupa multi ani  mi-am convins  cati-va colegi si-am patinat, din nou, pe patinoarul de la Keops, n-am uitat . Mi-a placut sportul acesta cu atat mai mult patinoarul artificial  din piata Sfatului de la Sibiu.

Asta s-a intamplat pe la amiaz, spre seara dupa „Catedrala luminata” ne-am deplasat din nou in piata.

Am admirat piata luminata cu aceea minunata cupola de beculete.

Mi-a placut aglomeratia dintr-o seara de sambata intr-un  adevarat oras  european. De data asta patinoarul meu era oprit, se refacea gheata. Ne-am multumit sa dam o raita prin targ si sa fotografiem.

Cupola de la sala de spectacole era ridicata iar instrumentele si tunurile de caldura tradau inceperea unui spectacol. Noi nu l-am mai prins.

Una peste alta am petrecut la Sibiu  cateva ore placute !

Posted on 18/12/2013, in Catedrala aprinsa, Catedrala de lumini, Catedrala stinsa, Sibiu, Targul de Craciun. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

