2013, decembrie -19


Doua evenimente pentru Serb :

1. Ultima zi de munca ;

2. Festivitatea de premiere la tenis , anul competitional 2013;

Si pentru ca „Ultima zi de munca” a fost cam  trista si aflu chiar acum  ca tristetea persista  si azi la GEROM prefer sa va povestesc  despre festivitatea de premiere  la tenis de masa.

La fiecare sfarsit de an, conform obiceiului,   joaca noastra  este sarbatorita! Anul acesta am avut mai multi sustinatori la  care s-a alaturat  intreg Biroul Comercial,  caruia i-i multumim pentru participare.

Cu doua -trei ore inainte de terminarea programului, impreuna cu Jeffry ne-am ocupat de aranjarea si pregatirea mesei. De obicei nu ne agitam prea tare pentru ca  eram doar noi barbatii si noi nu suntem din aia mofturosi (poate o mica dar mica exceptie …)

De data asta am dorit ca Orlanda sa se simta mai bine, sa nu se simta singura  „ca Isus intre talhari …” si-am invitat niste persoane pe cere le-am simtit apropiate.

La orele 15,30 ne-am adunat cu totii in sala de tenis . Si aici pregatirile au fost facute .

Diplomele si medaliile erau frumos  aranjate asteptandu-si castigatorii. Se pare ca am reusit sa atragem zambete pe fetele asistentei prin modul hazliu de prezentare . Anul acesta meritul pentru designul diplomelor apartine directorului Leca.

Tuica fiarta servita inainte de premiere avea menirea de a incalzi atmosfera, la propriu . Premiile au fost distribuite de aceeasi Orlana, mult invidiata de  … stim noi ! Castigatorii, aceleasi personaje, Jeffry, Alex, Andrei si subsemnatul doar ordinea fiind inversa !

Dupa ceremonie, poze filmari, de data asta fara interviuri, ne-am retras in sala de  ” dans si bune maniere …” unde temperatura era  cu cateva grade mai ridicata ca la premiere.

Norocul a fost tot in tuica fiarta dar nu numai, reusind ca pana la urma sa incalzim atmosfera.

O ultima zi, in cadrul unui minunat colectiv pe care-l regret mult,  s-a terminat cum nu se putea mai bine. Ne-am simtit cu totii bine !

Nu pot sa cred ca asta este ultima premiere in actuala formatie. Cu atat mai mult cu cat tineretul vine puternic din urma …

Ar fi pacat sa nu aiba un adversar adevarat !

Toate pozele le vedeti pe Facebook , doar prietenii !

Posted on 20/12/2013, in 2013, festivitate campionat 2013, ping pong, tenis de masa, ultima zi. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. A fost frumos ca in fiecare an.
    Si imi mentin aprecierile cu privire la tort.

  2. Sa fi iubita !
    Sa vedem cum v-om face la anu !

Lasă un răspuns

