Mos Craciun l-a felicitat pe … campion !


De dimineata Ghiocel m-a pus la treaba !

G : … Si asa nu faci nimic, du-te la piata si cumpara un borcan de hrean,  copiilor le place …

Eu : Eu la piata ? Eu stiu care-i ala hrean ? Intodeauna l-am confundat cu telina !

Dar  asta mi-a cobit, colega mea,  Dica , ca ma asteapta cu doar doua trei zile  mai inainte !

Ce sa fac m-am conformat …

O data ajuns acasa:

G:  Spala si tu abajurul candelabrului din bucatarie, nu vezi cum arata !

Eu: Sa ma curentez mama  … Si iarasi am cedat !

Nu termin cu acesta  si-mi spune :

G: Dar pe cele din dormitor nu le-ai vazut cum arata !

Eu: Nu mama !

G: Spala-le …

Si asa am tinut-o pana a venit Andrei in locul lui Mos Craciun ! Ca sa nu spun ca intre timp am montat bradul, brad pe care-l am de mai bine de trei ani si la care am muncit ca un caine, pana l-am ridicat. A  trebuit indreptata fiecare ramurea …munca de sisif , si asta doar pentru ca vin copiii acasa!

Parca toate relele au trecut cand am vazut ca Iuliu nu m-a uitat trimitandu-mi o furumoasa felicitare prin  intermediul lui Andrei. El stia ca doar unul este campionul … Cum se exprima mai greu romaneste, de cand s-a mutat la Timisoara, a lasat doar talentul sa-l reprezinte si nu pot sa nu recunosc ca am fost placut uimit ! A uitat sa-mi treaca numele s-au s-a gandit ca o predau din an in an campionului !

Ma bucur Iuliu ca ai plecat la Timisoara, putin lipsea si eram pe locul II sau  daca nu se supara Andrei, poate  chiar pe III.

Acum ca din nou sunt eu cel mai bun, ma mandresc cu asta . Poate aveti si voi o sansa in 2014  dar asta doar daca inchide Alex poarta !

Vreti sa vedeti si voi  capodopera,  care, cu siguranta, i-a luat ceva timp  artistului, pana a creat-o .

Multumesc mult Iuliu,  esti mare !

Cu putin zum … baiatul asta chiar este foarte talentat

Ce-ati vazut este exteriorul felicitarii   o data deschisa arata cam asa ;

Toti cei ce-si doresc o felicitare deosebita „hand made”  care sa se preteze unui evniment special,  va sugerez cu incredere, contactati-l pe prietenul nostru ,  Iuliu pe pagina de Facebook ! N-o sa regretati !

Posted on 24/12/2013, in felicitarea, felicitarea campionului. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Va multumesc frumos pentru postare. Sarbatori fericite va doresc…si doamnei Ghiocel…si vreau doar sa mentionez ca 99% din felicitare a fost facuta de Oana, iubita mea…ea este cea cu mainile de aur eu doar … ridic moralul:)).
    Imi pare foarte foarte rau ca nu am putut ajunge si eu la premiere..dar sper ca pana voi pleca la inceputul lui ianuarie sa ne vedem cu toti macar la o poveste scurta!!!
    O zi buna va doresc
    P.S. Nu aveam cum si nu voi avea cum sa va uit! 🙂

    • Iuliu,acum am timp berechet doar ca fug cateva zile pana la Arad.
      Ne vom intalni cu siguranta. Multumesc Oanei pentru capodopera !
      Pentru ca nu este semnata propun ca aceasta felicitare (o sa-i gasesc o caseta frumoasa) sa fie trofeul care se va imana campionului de acum inainte an de an.
      Ganditi-va sa-i dam un nume !
      Sarbatori fericite voua, familiei tale si fratelui !

  2. Adrian Batoanca

    Felicitari amandurora, unul pentru titlu de campion , celalalt pentru minunata felicitare. Daca va intalniti poate ma sunati si pe mine

    • D-l Adi esti cu siguranta binevenit !
      Vezi ca mai am un loc vacant pentru august 2014 – La pescuit…pe Mures !
      Iti recomand sa nu stai prea mult pe ganduri ca se ocupa !

Lasă un răspuns

