A venit Mosu da tarziu …


Dupa ce ca toata dupa masa de ieri am cantat  ” Impodobeste tata bradu’ …” Ghiocel fiind ocupata cu bucatareala, spre seara mi-am tras si eu o bere si-l asteptam pe mosu !

Ma uitam la televizor si-l asteptam ! Si pentru ca stiam ca Mosu’ vine pe intuneric chiar am inchis si ochisorii pentru cateva ore …

Pe dupa „amiaza noptii” – citez aici dintr-un clasic –  ma invart prin hol pe langa brad. Sesizez , intr-un tarziu, ca „dusmanul de clasa” care n-a doarmit pana la ora aia  a redecorat beteala de pe brad.  Cred ca v-am mai spus dar cu riscul sa ma repet, la noi asa se intampla de ani de zile.  Eu pun un magnet pe frigider intr-un loc si sigur vine dansa si-i schimba locul ! Daca fac asta de 10 ori ia-l face de 11 …

Asa se intampla si cu bradul.  De ani de zile corvoada cade pe  „baietel „, adica eu, in casa nefiind alti fraieri … Dupa ore de munca si chin, ba anula asta m-am si curentat cand intindeam beculetele prin casa  ( gata sa ramana copilul fara tatic)  cand totul era  gata la  „receptie” Ghiocel trebuie sa-si lase amprenta. Si o lasa asa de tare ca nu mai seamana nimic cu ce era inainte … Asa s-a intamplat si de data asta dar trebuie sa recunosc ca i-a iesit chiar bine.

Am iertat-o, de tot, cand mi-a atras atentia ca Mosul a venit si mi-a lasat cadoul sub brad.

O frumoasa si eleganta geanta de laptop cu o mie si una de buzunarase.  Pentru ca, intre timp,  Mosul plecase am pupat Moasa …

Sa mai zica cineva ca n-am fost cuminte ! Celelalte cadouri isi asteapta copiii , cuminti sub brad, n-am avut voie sa le desfac !

Posted on 25/12/2013, in bradul, Bradul de Craciun, Mos Craciun. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

