La Rausor se poate schia !


Dupa sarmale, si alte bunatati  am decis sa iesim in spre Hateg azi 26 decembrie 2013.

Pe drum mi-am amintit ca  partiile de la Rausor sunt orientate in spre Nord.  Cu toate ca afara erau 12 grade am decis sa vedem ce-i in statiune. Daca in sat zapada era doar pe alocuri, pe masura ce urcam cei cca 11km decorul hibernal  se contura tot mai tare.

Drumul necuratat ( poate au dat cu putina sare ) era practicabil. Am ajuns repede in statiune unde nu era prea mare aglomeratia. Am parcat relativ departe de partie, putim mai jos de Cabana IRIS, locatia  unde in vara am asistat la premierea automobilistica , Cupei VTM Rausor.

Cu pe josul ne-am chinuit pana in dreptul partiilor. Noi paltonarii nu eram pregatiti de asemenea iesire dar am razbit pana la urma. Agitatia nu era ca-n  ierniele grele dar se putea schia, si da cu sania, oamenii se bucurau de zapada, tunurile de zapada  functionau.

Asa ca cei ce doriti sa va petreceti revelionul intr-un decor hibernal chiar se poate.  Incercati la Rausor !

Cateva poze pentru a va putea face o impresie :

Posted on 26/12/2013, in Cupa VTM Rausor, Rausor, ski, Statiunea Rausor. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

