O alta bucata de autostrada care nu duce nicaieri !


Ma intorceam pe 31 de la Arad.

Daca la dus am mers pe Deva-Brad-Varfuri-Crocna-Arad la intors am vrut sa fiu mai rapid si am venit pe autostrada.

M-am urcat la Arad si speram sa ma cobor din highway la Lugoj. Se laudasera mult edili de la Bucuresti ca in jur de 20 decembrie deschid doua noi tronsoane respectiv unul la Lugoj si altul la Orastie .

Daca portiunea Orastie in spre Sibiu am parcurs-o inainte de cumpana anilor cu Ghiocel, vazand si locul unde s-a intamplat cumplitul accident, cel cu 40 de masini  zdobite  (dar despre asta probabil intr-o alta postare) portiunea de la Lugoj nu avusesem placerea sa o vad.

Ocazia s-a ivit acum, in ultima zi din an, cand ma intorceam singurel de la Arad dar bucuria fu scurta !

Am venit minunat de la Arad pana inainte de Recas unde speram sa-mi continui drumul in acelas mod (viteza medie 130). Aici surpriza a fost ca nici vorba ca autostrada sa se continue, cum se vorbea.

Am imortalizat locatia, am injurat tot CNANDR-ul si nu numai si mi-am continuat drumul de data asta pe E70.

Pe centura Lugojului, locul unde eu speram ca v-a trebui sa ies de pe autostrada, alta surpriza . Giratoriul mare terminat si autostrada deschisa in spre Bucuresti.

Am stat ca prostu sa ma gandesc unde duce, nu cumva ma intoarce la Timisoara pe un singur sens? Aveam experienta cu portiunea Arad-Timisoara, care atunci cand s-a deschis nu avea  alta iesire decat la capete,  asa ca ma asteptam. Totusi indicatoarele erau clare Bucuresti ! Doar mai tarziu dupa ce am intrat  aparea Deva – Orastie  -Bucuresti.

Curios din fire , am zis fie ce-o fi , merg sa vad  ce-au facut si am vazut! Am facut un ocol de cca 50 de km din care doar jumatate pe autostrada. Am intrat pe A6 unde indicatoarele imi spuneau ca merg bine. Speram ca la un moment dat sa am o iesire inspre Caransebes.

Dar, din A6 dupa foarte putin timp am intrat pe A1 unde am mai mers o bucata pana m-a scos afara in dreptul localitatii TraianVuia.

Pentru  ca eram derutat,  am intrebat la un peco cum fac sa merg inspre Caransebes. Raspunsul a venit repede, „foarte simplu  va intoarceti in Lugoj”.

Daca nu ma insel, pe drumul Fagetului, am revenit in Lugoj dupa doar 22 de km, intersectandu-ma cu centura exact in pasajul suprateran.  Cu alte cuvinte  in locul unui drum de nici 2 km eu am facut aproape 50, dar bucuros ca am vazut noul tronson de autostrada care nu duce nicaieri (pardon duce la Deva dar pana acolo mai sunt 82 de km).

Partea nasoala este, nu ca am ocolit eu 50 de km (ori cum as fi mers sa descoperim noua bucata) ca m-am convins pe propria piele ca pe viitor, cand mai merg la Arad, prin Timisoara – si autostrada va fi gata, nu am alta varianta mai buna de a merge pe autostrada decat pe portiunea Lugoj- Arad, nu mai mult de  1oo de km. Sa merg prin Deva drumul ar fi mult mai lung  asa ca Serb se pare ca atat cat vei trai nu ai nici o sansa sa mergi  acasa la Arad prea mult pe autostrada. Aviz celor interesati !

Posted on 03/01/2014, in A1, A6, Arad-Lugoj, Lugoj, Lugoj -Deva, Lugoj-Arad, Lugoj-Timisoara. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

