Cu „atomicii” la Keops !


O sa va intrebati, pe buna dreptate,  cine sunt „atomicii ” ? O sa aflati in continuare !

Sunt minunatii nepotei, in numar de 4, ai prietenilor nostri plecati in Bucuresti, respectiv familia Pascanu, „botezati” asa cred,de bunica .

Cum unii, mai tineri, au „aterizat” in Petrosani  inainte de revelion si-au petrecut la  „Cheile Butii”,  seniorii, ca batrani nu le pot spune (dupa cum arata) au picat mai de una zi .

Azi doamnele, Marie si Ghiocel, au pus de o intalnire la Keops.

Nu mai fusesem de mult, nici intrarea nu mai stiam pe unde e, semn ca nu le am pe astea cu crasmele … Unde mai pui ca Ghiocel m-a pacalit si m-a dus …cu masina.

Intalnirea a fost de neuitat. Initial ne-am intretinut cu doamnele si  „atomicii ” dar sa nu uit familia Cozac, niste vechi prieteni comuni. Ulterior au aparut si barbatii , sositi de la Staja, direct  de pe partie, care rupti de foame comandasera  de pe mobil.

Am depanat amintiri, am baut doar citronada, ne-am simtit minunat ! Cum unii sunt bolnavi cu fotografiatul au imortalizat, pentru posteritate si nu numai, intalnirea de gradul III o sa vedeti mai multe poze .

Cu sigurant sunteti curiosi cum mai arata  Andreea sau sotul ei Olimpiu, Mari sau Costel ( seniorii), care au venit de data asta in Vale fara Oana si Sorina . „Atomicii” in schimb au fost toti, niste copilasi minunati, pe care i-am indragit din prima clipa.

Cristi, Dana, vreau si eu un „atomic ” ati promis  !

Iar acum pozele :

.

Posted on 04/01/2014, in Andreea, atomicii, fam Pascanu, Keops, Olimpiu, Pascanu. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

