Da si ieri ne-am plimbat


Ca sa nu stam in casa am iesit .

La datul cu banul a cazut – in spre Hateg. Ne-am continuat drumul, spre Orastie, in ideea de-a ajunge la Geoagiu.

Chiciura din zona dar nu numai, nu in ultimul rand soarele care din cand in cand spinteca norii ne-a facut incantatoare  iesirea.

Intr-un tarziu am realizat ca la ora 17 am intalnire cu baietii pe care nu puteam s-o ratez  !

Ne-am intors din Gelmar, pe partea cealalta a Muresului, in spre Simeria, nu inainte de a imortaliza cateva locuri de pescuit , dragi mie.

In dreptul nodului de pe A1 am intalnit un fenomen ciudat.

Pe o portiune de cateva zeci de metri din copaci cadeau bucati de gheata si nu erau mici de loc. M-am speriat cand mi-au lovit caroseria…  Trebuia fotografiat !

Prin Simeria si Hunedoara ne-am intors.

Am ajuns in timp acasa, am ajuns si la intalnire !

Posted on 04/01/2014, in chiciura, weekend, weekend pe Mures. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

